• Anonym (sett)

    Sex med en kollega efter julbord

    Hej lite rådfråga vad tycker ni??

    Jag hamnade i säng men min manliga kollage efter julborden
    Han bjöd in på efterfest sen hade vi det skoj och skönt.

    Nu är frågan vågar man fråga om mer träffar??
    Han är öppen gay men inte jag.
    Jag gillar tjejer och tänder inte på män enbart sex är det jag ute efter.

    Många säger knulla inte med kollegor 
    Vi jobbar inte på samma våningsplan, men har del möten tillsammans 

    Jag vill träffa han igen men är det ok?
      

     

  • Svar på tråden Sex med en kollega efter julbord
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (sett) skrev 2023-12-19 13:10:46 följande:

    Många säger knulla inte med kollegor 

     


    Många säger så mycket.
  • Anonym (M)
    Varför skulle du inte våga fråga? Vad har du att förlora?
  • Anonym (sett)
    Anonym (M) skrev 2023-12-19 13:29:31 följande:
    Varför skulle du inte våga fråga? Vad har du att förlora?
    Såg ditt svar nr du postade och tänkte liknade vad har jag att förlora,  så skickade ett sms
    Svaret kom fort eller snarare han kom upp men leende och tummen upp  Oskyldigredan i kväll så... DrömmerSkrattande

    Men får prata med han ikväll om att detta stannar mellan oss
    Min önskan i alla fall, vill inte att detta ska komma ut 
  • Anonym (M)
    Anonym (sett) skrev 2023-12-19 14:22:53 följande:
    Såg ditt svar nr du postade och tänkte liknade vad har jag att förlora,  så skickade ett sms
    Svaret kom fort eller snarare han kom upp men leende och tummen upp   // Oskyldigredan i kväll så... DrömmerSkrattande

    Men får prata med han ikväll om att detta stannar mellan oss
    Min önskan i alla fall, vill inte att detta ska komma ut 
    Aha, det är lite det som är problemet. Var beredd på att bli nobbad om du talar om det. Men jag känner ju inte honom, vem vet han kanske är förstående mot dig och/eller kanske bara bryr sig om att han får sexet. Trots allt så har folk KKs utan att det angår någon annan.
  • Anonym (C)

    Hur blev det? Träffades ni? Han är gay men du gillar tjejer men vill ändå ha samkönat sex. Well. Är ni singlar båda två så finns det ju inget hinder. Är det ett kk förhållande så gläds åt det istället. Du vill ju säkert varken ha en öppen relation eller vara tydlig med dina sexuella preferenser. 

  • Anonym (sett)
    Anonym (C) skrev 2023-12-20 05:53:41 följande:

    Hur blev det? Träffades ni? Han är gay men du gillar tjejer men vill ändå ha samkönat sex. Well. Är ni singlar båda två så finns det ju inget hinder. Är det ett kk förhållande så gläds åt det istället. Du vill ju säkert varken ha en öppen relation eller vara tydlig med dina sexuella preferenser. 


    Ja vi sågs igår Oskyldig

    Ingen av nån av oss har partner och är i samma ålder typ.
     
    Vi håller detta inom oss två har vi bestämt, jag gillar tjejer vill gifta mig med en i framtiden killar attraherar inte mig. Men gillar sex och allt det innebär men samkönat sex.

    Ska väll aldrig säga aldrig nån gång framtiden så kanske man får känslor för killar med men inget jag har någonsin fått innan, för mig handlar det enbart av njutning 
     

     
  • Anonym (Irr)

    Jag tycker det låter helt perfekt. Kul att du är så open-minded när det gäller sex med samma kön.

  • Anonym (C)

    Låter superhärligt. Så länge du inte skadar dig själv eller någon annan. Låt det vara ert Happy place. Fortsätt njuta. 

  • Ascendere
    Anonym (sett) skrev 2023-12-20 10:16:36 följande:
    Ja vi sågs igår Oskyldig

    Ingen av nån av oss har partner och är i samma ålder typ.
     
    Vi håller detta inom oss två har vi bestämt, jag gillar tjejer vill gifta mig med en i framtiden killar attraherar inte mig. Men gillar sex och allt det innebär men samkönat sex.

    Ska väll aldrig säga aldrig nån gång framtiden så kanske man får känslor för killar med men inget jag har någonsin fått innan, för mig handlar det enbart av njutning 
     

     
    Alltså det är 2023, det ÄR ok att vara bisexuell....
  • Anonym (sett)
    Ascendere skrev 2023-12-20 13:34:29 följande:
    Alltså det är 2023, det ÄR ok att vara bisexuell....
    Jo jag vet, men har lite folk i min omgivning som är lite bakom flötetObestämd
    Men kommer absolut visa mig mer öppet i framtiden. Vill ju leva som jag är
    Har kvar kompisar sen hockeyn och där är det som de flesta vet macho matho
      
    Anonym (Irr) skrev 2023-12-20 10:32:53 följande:

    Jag tycker det låter helt perfekt. Kul att du är så open-minded när det gäller sex med samma kön.


    Ja det har jag alltid varit och kommer alltid att vara, de som har inte haft det har missar något 
    Anonym (C) skrev 2023-12-20 13:25:03 följande:

    Låter superhärligt. Så länge du inte skadar dig själv eller någon annan. Låt det vara ert Happy place. Fortsätt njuta. 


    Det ska jag absolut göra :)

     
Svar på tråden Sex med en kollega efter julbord