Intresserad av en 30 år äldre man
Jag är en 18-årig tjej som har fått intresse för min kollega på jobbet. Det finns dock ett antal problem som jag kommer att rada upp nu.
1. Han är i 50-årsåldern.
2. Han känner mina föräldrar
3. Vi arbetar på samma ställe och träffar varandra relativt ofta
4. Han har sambo
Att han är i 50-årsåldern är ingenting som stör mig personligen, men jag vet inte hur äldre män brukar känna för tjejer i min ålder.
det känns ju också jättehemskt att ha sådana här tankar när jag vet att han har sambo, men vet samtidigt inte vad jag ska göra åt det.
Här kommer dock en grej som jag har gått runt och tänkt på..
Vi i personalen träffades och drack lite för någon månad sen, varpå vi snackade väldigt mycket. Många av samtalsämnena var ganska sexuella, och något som man kanske inte brukar prata om i vanliga fall. Dock så handlade dessa kommentarer från honom inte att vi två skulle ha någon sexuell relation. det var mer saker i stil som att jag och min vän snackade om en kille och han frågade om jag hade legat med honom (detta hände ett flertal gånger). Han frågade också om jag gillade en viss typ av sex. Dock så sa han också detta ganska öppet så att min vän kunde höra, så det var ju ingenting som han direkt ville hålla hemligt att han sa.
Jag är medveten själv om att detta är ganska respektlöst av mig att skriva , men jag skulle verkligen vilja ha tips på hur jag eventuellt skulle kunna komma närmre honom, och om ni tror att han ens skulle ha något intresse? Vi har varandra på Snapchat, men har inte så speciellt mycket kontakt där.
OBS. är inte intresserad av en långvarig relation, endast sexuell