• Annonym8885

Nervsjukdom eller annat

För 4 dagar sedan exakt blev det jobbigt att lyfta gaffeln vid matbordet. Smärtan gick över till kramper i underarmarna (båda), kramper, spasmer, tyngd och svaghet, svaghet och stickningar ut i händerna och greppförmåga. 
    Det värsta gick över igår känns det som iallafall, nu känns underarmarna lite bättre, kan använda och dem krampar ej men istället under natten till idag så var det som allt gick ner i benen. Nu har jag svårt att gå och har konstanta kramper och spasmer i benen över dagen.

Känner mig också väldigt konstig, ledsen och gråter, nere i humöret, vill ej göra något, svettas mer än vanligt speciellt om nätterna, känner mig konstant låg i energi och har lite typ skakningar.

Ska tilläggas, jag är 23 år gammal, jag har diabetes typ 1. Det känns som jag är låg i blodsocker hela tiden, svag i hela kroppen alltså...

Någon som är kunnig, varit hos läkaren och dem visste inte men ska om en vecka prata igen, men är skraj att detta kan vara MS som påverkar mina nerver och muskler, eller ännu värre kanske ALS eller liknande?

Någon upplevt liknande, känns så konstigt att jag har inte haft några långsamma symptom innan och nu helt plötsligt lägger nästan armar och ben av för mig med massa kramp och spasmer.

Svar på tråden Nervsjukdom eller annat