• Anonym (Facebook)

Hur tar jag bort aviseringar från grupper jag inte är med i på FB?

Jag får aviseringar på facebook i grupper jag inte är med i och som jag aldrig sätt förut. Nu får jag flera aviseringar från en grupp med ett främmande språk. Går inte att stänga av notiser från gruppen. 

• Svar på tråden Hur tar jag bort aviseringar från grupper jag inte är med i på FB?
  • Fjäril kär

Om du trycker på de tre prickarna i gruppen//flödet får du upp flera olika val. Bland annat dölj gruppen. Testa nån av de olika valen 

• Anonym (Facebook)
    Fjäril kär skrev 2023-12-23 17:58:56 följande:

Om du trycker på de tre prickarna i gruppen//flödet får du upp flera olika val. Bland annat dölj gruppen. Testa nån av de olika valen 

Såhär ser det ut när man går in på gruppen. 

• Anonym (Facebook)

Om jag klickar på till vänster om namnet längst upp på de 3 sträcken kommer detta upp. 

• Anonym (Facebook)

Och sen får jag upp detta när jag klickar på prickarna

Svar på tråden Hur tar jag bort aviseringar från grupper jag inte är med i på FB?