• Anonym (Ts)

Någon gynekolog vaken?

Är 30 år. Har sedan några månader tillbaka (borde kollat upp för längesen) haft väldigt vattniga vita flytningar som inte luktar tycker jag. För några månader sedan var dessa tjocka men sedan ett tag tillbaka är de mest vattniga, liksom droppar en del jag sitter på toa. Har då och då ont i vad jag tror är högra äggstocken (gör lite ont och är öm när jag trycker in vid höftbenet. Har lyckats få en vanlig gynekologisk undersökning den 10 jan på en vårdcentral som egentligen inte har gynekologi. Känner mig lite orolig. Vad kan det bero på? Kan tilläggas att jag inte gjort senaste cellprovet som skickades hem till mig i somras. Har dock beställt ett nytt som jag ska göra direkt när det kommer. Googlar jag på gynakuten (i såfall i syfte att hinna bli kollad innan den 10) så står de att ett av kriterierna är att man ska ha feber men det har jag ju inte haft. Är dock orolig för C..
  • Svar på tråden Någon gynekolog vaken?
  • Anonym

För C? Ett programmeringsspråk?

• Anonym (Ts)
    Anonym skrev 2023-12-29 00:25:52 följande:

För C? Ett programmeringsspråk?

Cancer. 
  • Anonym
    Anonym (Ts) skrev 2023-12-29 00:26:46 följande:
    Cancer. 
    Nu ska jag ju visserligen erkänna att mitt förtroende för svensk vård inte alltid är på topp (och inte blir det bättre när man läser när de anställda som samtidigt är FL-medlemmar går loss här inne), MEN finns det en sak som denna vård faktiskt brukar ta på allvar så är det "C". Det är typ eksem och nagelband, eller "C" och "värre" som verkar få effekt när man söker. Det är mellantingen som är problemet.
    Om de skriver att feber är grundläggande för att man ska behöva söka, så har någon säkert fastställt att det liksom är "lägsta tröskeln av symptom" och att allt under det är HELT lugnt. Så jävla vrickade att de beskriver symptom som grundläggande fast de inte är det, kan de inte vara.
    Det tror jag uppriktigt och hoppas att du kan förmå dig själv att tänka så också. Oftast är man elak mot sig själv.

Svar på tråden Någon gynekolog vaken?