• Anonym (undrar)

Ha sex direkt som tjej

Upplever ni att tjejen bara är ute efter sex då?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2024-01-03 09:57
    Känns som att varje gång jag haft det direkt så är redan killen bekväm och gör som han vill

• Svar på tråden Ha sex direkt som tjej
  • Anonym (Mini)

Nej. Det kan vara vad som helst som man söker. När allt har stämt så har jag gjort det ett antal ggr, har blivit ons ett fåtal tillfällen eftersom jag inte gillar det och några förhållanden.

• Anonym (undrar)

Känns som att varje gång jag haft det direkt så är redan killen bekväm och gör som han vill

• Anonym (Kaffedraken)

Ja. Och nej. Beror på tjejen. Jag har träffat tjejer som ville ligga direkt, men de ville inte bara ha sex.

• Anonym (Han)

Nej, men ibland är det rätt uppenbart att det är så.  Man vet att man aldrig kommer ses igen, hon är upptagen tex.

Två av min längre förhallande startade med sex första kvällen. 
  • Anonym (undrar)
    Anonym (Han) skrev 2024-01-03 08:32:00 följande:

Nej, men ibland är det rätt uppenbart att det är så.  Man vet att man aldrig kommer ses igen, hon är upptagen tex.

Två av min längre förhallande startade med sex första kvällen. 
    Jo men om jag inte är upptagen utan genuint vill
  • Anonym (jaha)
    Anonym (undrar) skrev 2024-01-03 07:42:47 följande:

Det går inte att generalisera, det beror helt och hållet på vad båda vill, hur snabbt man har sex är ganska irrelevant.

Vill killen bara knulla och dra så kommer han göra det oavsett vad hon vill. Vill tjejen bara knulla och dra så spelar det ingen roll vad killen vill.
Svar på tråden Ha sex direkt som tjej