• Cindy94

    Narcissist drag 20 år ålderskillnad

    Min ex man har haft ser väldigt stormigt . Han har inte behandlat mig väl . Ja man kan säga nästan alla narcissist drag har han . Häromdagen skrev han att han inte träffat någon bla bla sen 2 dagar senare har han träffat någon han sa hur bra han skulle va för henne . Han kan inte ha mig sig i mitt liv mer . Han va extremt krävande under vårt förhållande .
    tjejen träffades han på jobb han sa han kysste henne på 12 slaget o samt innan hon fick och lade sig .
    Hon är 23 år min ex man är 43 år .
    ha. Krossa så klart mig han känner inte henne . Nu säger han att han ska göra allt med henne som han skulle göra med mig . 
    Don Skulle fika i veckan o sen sa han han skulle bjuda henne på middag o förhoppningsvis få henne i säng nämnde min säng vi har inte gjort bodelning 
    . kan ett förhållande hålla med den ålderskillnaden ? 

  • Svar på tråden Narcissist drag 20 år ålderskillnad
  • Anonym (Kvinna)

    Men varför bryr du dig? Var glad att du slapp undan. vill du verkligen ha en man som beter sig så där? 


    plus allt annat du säger att han gjort

  • Anonym (A)
    Anonym (Kvinna) skrev 2024-01-03 16:50:46 följande:

    Men varför bryr du dig? Var glad att du slapp undan. vill du verkligen ha en man som beter sig så där? 


    plus allt annat du säger att han gjort


    Håller med
  • Anonym (+psykopat)

    Men dumpa fanskapet på en gång istället!

    Han beter som en typisk narcissist blandat med psykopat drag och en sån man vill man inte ha med att göra, jag lovar dig..

    Fly så långt du kan bort från denna man innan han gör något som du verkligen kommer få ångra för resten av ditt liv..Nästa gång så kanske han gör något ännu värre.

Svar på tråden Narcissist drag 20 år ålderskillnad