Anonym (Analsex) skrev 2024-01-05 15:57:44 följande:
Ärligt tjejer - hur skönt är analsex?
Jag är 28 år och har aldrig haft analsex då jag är livrädd för att det ska göra PISS-ont vilket det säkerligen kommer göra och att få bestående skador i ändtarmen. Sambo tjatar som fan om analsex och jag tycker det börjar bli jävligt jobbigt. Funderar på att bara göra det en gång så han kan sluta tjata.
Men vad ska jag vara beredd på? Att inte kunna sitta utan att ha ont i en hel vecka efter? Att inte kunna skita utan att vråla? Alltså jag har panik och ångest för att mitt anus kommer spricka och typ gå sönder totalt. Sambon har ingen jättekuk, utan normal storlek skulle jag säga. Svårt att få in i slidan utan glidmedel dock då jag är väldigt tajt så mitt anus lär ju fan inte vara störr.
Analsex är skönt för vissa och andra kan det bara göra ont. Om du känner redan nu att det kommer göra jätteont, så kommer det säkert göra det, eftersom du dels vet hur din egna kropp är och hur din sambos könsorgan är.
Bara för att du skulle göra det en gång, är det inte säkert att han skulle sluta tjata. Då kanske han vill ha det igen. Det är ju inte så att man nöjer sig med att ha sex en endaste gång i hela sitt liv. Behovet och intresset finns ju där. Är han intressera av analsex, är det troligtvis att han kommer vilja ha det igen. Jag tycker det är respektlöst att han tjatar, när du uppenbarligen känner dig obekväm och osäker för det. Vill du inte, så vill du inte!
Jag tänker ge dig ett råd, för jag tror att du kommer slutligen ge med dig, du får ursäkta, men det känns så. Jag hoppas dock att du inte kommer gå med på det, bara för hans skull. Men du får ursäkta, men jag tror det kommer sluta med att du kommer just göra det.
Hursomhelst: OM det är som så att du går med på det, pg.a hans respektlösa tjat. SÅ MÅSTE DU samtala med honom ordentligt!!!
Han måste föra in penisen EXTRA försiktigt, mer FÖRSIKTIGARE när han för in den i slidan. Så MÅSTE han tänka riktigt ordentligt och föra in den ordentligt och ni måste kommunicera med varandra under akten, om det känns bra, om det gör ont och obekvämt.
Tyvärr, så tror jag att han inte kommer vara så försiktig och tro att om den glider smidigt in, tack vare glidmedel, så är det bara okej att föra in den snabbt. Tyvärr, jag vill inte vara dömande och försöker inte vara dömande av mig, men det är så jag tror det kommer bli.
Tjatar man till sig sex och inte begriper sig på ett nej, så lär man inte kunna tänka så mycket. Även om han framstår som ödmjuk i andra sammanhang, så verkar inte den där ödmjukheten existera vid samlag.
Han MÅSTE VARA FÖRSIKTIG!!!
Men jag hoppas att du inte går med på analsex, om du inte vill det. Jag gav bara den där informationen, för att vara tydlig om att han måste vara jätteförsiktig och att ni måste kommunicera med varandra hela tiden! Du får bli centrum under akten. Jag hoppas att han slutar, så får du hojtar till.