Ni som är runt v. 32! Hur mår ni och hur har ni det?
Jag är i v. 32 (31+2) och undrar lite över hur ni andra har det som är ungefär lika långt gångna?
Själv mår jag fysiskt ganska bra. Känner inte av foglossning eller värk någon annanstans, men har klåda över hela kroppen, hemsk halsbränna, ofta kramp om nätterna och dålig nattsömn, men allt det hör ju till.
Jag har gått upp 16 kg hittills. Mitt SF mått låg förra veckan (v.30 + 4) på 29 och enligt UL idag väger bebisen ca 1900 gram. "Den" rör sig olika mycket från dag till dag. Vissa dagar är det mycket rörelse i magen och sedan brukar ett par lugnare dagar komma. Det är mest rörelse på eftermiddagarna/kvällarna och jag känner ganska ofta av hicka. Jag känner att bebisen har blivit mycket större och hela magen rör. Jättemysigt att titta på tycker jag.
Jag håller på att bli galen på att gå och vänta just nu. Det känns som tiden står helt stilla. Funderar mycket på att det ska bli grönt och varmt innan det är dags och då känns BF verkligen långt borta. Som tur är har snön i alla fall börjat försvinna nu, så det händer något :) Alla mina tankar kretsar kring barnet. Det är det första jag tänker på när jag vaknar och det sista när jag somnar.