• Anonym (Anonym)

Stor klitoris, komplex

Hej
    Är det någon annan gör inne som också har en stor klitoris? Min är 2-2,5 cm. 

Börjar få mer och mer komplex över detta. Det känns som att alla andra har pyttesmå medan min är stor. 

Vill knappt visa mig för någon, eller ens röra på mig själv jag skäms.

• Svar på tråden Stor klitoris, komplex
  • Hjelm

Jättebra ju. Dina sexpartners kommer inte ha problem med att hitta den och det är lättare att "få grepp om" en större.

• Anonym (Anonym)
    Hjelm skrev 2024-01-08 13:11:10 följande:

Jättebra ju. Dina sexpartners kommer inte ha problem med att hitta den och det är lättare att "få grepp om" en större.

Är det? Jag tycker det känns som att en liten klitoris borde vara enklare att smeka och liknande. Min sticker ju ut.

Rädd för att det är något fel på mig.

• Anonym (Avundsjuk!)

Jag avundas dig! När jag läser sånt här så har jag börjat inse att min måste vara extremt liten? Har inte funderat på det förut, men läste nyligen om en som hade en som var typ 1 cm? det är ju jättestort! Jag har aldrig ens funderat på att mäta min men tänker att det kanske är en 5 mm kanske. Som en liten ärta. Och visst, den fyller ju sin funktion. Men jag har alltid haft svårt att komma tillsammans med en kille och jag börjar undra om det helt enkelt är så att det är enklare att få orgasm om man har en större. I så fall, din lyckans ost!

• Hjelm

Det är absolut inget fel på dig.
    Din klitoris är normal så länge den har känsel.
    En normal kille (eller tjej som gillar tjejer, såklart) väljer inte tjej efter storlek på klitoris. 
    Är också många som tycker att det är sexigt med en stor.

• Anonym (?)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-01-08 13:02:18 följande:
    Stor klitoris, komplex

Hej

Börjar få mer och mer komplex över detta. Det känns som att alla andra har pyttesmå medan min är stor. 

Har man inte komplex går det alltid att hitta ett!
  • Anonym (Praktiskt med stor)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-01-08 13:14:49 följande:

Är det? Jag tycker det känns som att en liten klitoris borde vara enklare att smeka och liknande. Min sticker ju ut.

Hej! ...och nej, det är inget fel på dig. Nu har ju jag visserligen ingen egen men har ju upplevt en hel del olika (som man) och min åsikt är att det både är fint och praktiskt med en stor klitoris. Kvinnor är ju oerhört olika på så sätt men jag är övertygad om att män uppskattar om den är "stor". :)  Det finns absolut ingenting att skämmas över!
  • Anonym (Jojo)

Efter att ha sett alla dessa trådar från killar som är nojjiga över kukstorlek så är den här nästan komisk. Ni är alla helt normala.

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Jojo) skrev 2024-01-08 13:59:02 följande:

Efter att ha sett alla dessa trådar från killar som är nojjiga över kukstorlek så är den här nästan komisk. Ni är alla helt normala.

Man har ju läst om folk som tycker det är äckligt och skrattar åt det på bland annat detta forumet så kan man bli annat än ledsen och osäker då?
  • Anonym (Anonym)

De har till och med påstått att de har hittat på.

• Anonym (Hmmm)

Mitt ex hade en clitta som växte en hel dei innan hon kom . Inte jätte-stor men svällde ordentligt när hon kom nära. Jag kunde känna med läppar och tunga när hon skulle komma.

• Anonym (ABC)
    Anonym (Jojo) skrev 2024-01-08 13:59:02 följande:

Ja, normala allihopa
  • Anonym (Mina)

Min är yttepytteliten, till och med när den är som mest erigerad. Jag har jättesvårt att få orgasm och tycker ofta att sex inte känns mycket överhuvudtaget. Kanske för att den är så liten att den inte nås av friktion på samma sätt som en större. Jag tycker till och med att det är svårt att onanera, får liksom knappt tag om den.
    Hade mycket gärna haft en stor och tydlig!

• Anonym (Samma här)

Har inte så många råd. Du är inte ensam om att ha komplex över att inte ha en miniklitoris. 

Tycker min egen är stor. Har för mycket fett på venusberget. Och synliga inre blygdläppar. Och skäms över att vara hårig. Hur välrakad jag än är så grubblar jag över om stubben ska kännas. Ingen har någonsin klagat, men det har gjort mig osäker. Läst inlägg från män hur äckligt det är. Rostbiffsskämt osv. 

Min osäkerhet har lett till att haft svårt att komma med nya bekanskaper då jag har svårt att släppa tanken på hur jag ser ut. Även om jag vet att problemet sitter i huvudet på mig och inte mellan benen.

Jag har en liten egenhet som ingen vet, jag kan komma hur många gånger som helst efter varandra. Med mig själv och min leksak. Jag fortsätter komma så länge jag känner för att hålla på, eller hinner.

Ironin ?. Känns som en meningslös talang när kroppsnojorna får mig att vilja gömma mig.

• Anonym (Gift 43)

Ha inte komplex!
    En stor är otroligt hett, är inte många som har det!

Så var glad över att du har det :D

• Anonym (Fetter)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-01-08 13:14:49 följande:

Stor är ju underbart att leka med, mitt ex hade se och hon njöt 

skäms inte njut istället 

• Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-01-08 13:02:18 följande:
    Stor klitoris, komplex

Hej

Det är inte något fel på dig. Jag som kille är inte så brydd om klitoris skulle vara lite stor, snarare tvärtom.
Svar på tråden Stor klitoris, komplex