Endometrios
Tänkte höra om någon där ute har lite kunskap eller liknande symtom.
Jag har haft ont i nedre delen av magen till och från i två månader nu, ont när jag är på toa och liksom tar i, känner mig också kissnödig hela tiden. Varit hos läkare och tagit massa prover som inte visat något och gjort ett vaginalt ultraljud som inte heller visade något. Har läst lite om endometrios och börjar fundera på om det kan vara det, har alltid jätteont i magen vid ägglossning och även vid mens fast vid ägglossning är det värre. Från ägglossning fram till mens så har jag också ont i nedre delen av magen. Grejen är att smärtan vid ägglossning och mens började efter mina graviditer 2019 och 2020. Innan dess så har jag inte känt så mycket. (Är 32 år gammal) sen kom jag också på att jag gjorde en titthålsoperstion 2017 och tog bort en äggledare pga utomkvedshavandeskap och tänkte att dom borde sett då för endometrios kan väl inte bara komma sådär vid vuxen ålder., någon som vet? Har läkartid igen på fredag så ingen behöver kommentera något om det, ville mest bara höra om det fanns någon man kunde prata lite med, då jag är en orolig själ. Tack