• Anonym (.)

    Hur bokar man tid på 1177 när man inte kan skriva på ''Kontakta oss för symtom och besvär''?

    Tydligen har tjänsten: ''Kontakta oss för symtom och besvär'' blivit borttaget. Nu finns det en enklare sätt och det är att man bokar sin egen tid och väljer ett ledig datum. Men allt finns, förutom till en distrikt sjuksköterska eller sjuksköterska?

    Jag har besvär - Men ingen av de alternativen passar mig.

    Hur skall man ens boka tid nu då?

    Jag kan inte heller boka via telefon genom att kontakta min vårdcentral. SÅ det har ju blivit jätte knasigt.

    Hur gör ni andra?

    1177:s hemsida har uppdaterats och tydligen har man tagit bort en tjänst, för att kunna kontakta och få bokad tid.

  • Svar på tråden Hur bokar man tid på 1177 när man inte kan skriva på ''Kontakta oss för symtom och besvär''?
  • Anonym (.)

    Ingen som har stött på denna problem?

    Jag tänker besöka min vårcentral och prata med receptionisten åersonligen och fråga hur man gör en bokning. Det är ju helt sannslöst. Det finns inte en möjlighet att göra bokning, vare sig på mina sidor eller att ringa till vårdcentralen. Det har blivit jättekonstig uppdatering!

  • Anonym (P)

    Tjänsten finns kvar. Det är i så fall din vårdcentral som valt att ta bort den. Det låter klokt att gå och prata med dem och höra hur du ska göra. De kanske har en egen tjänst/app som de väljer att använda istället.

Svar på tråden Hur bokar man tid på 1177 när man inte kan skriva på ''Kontakta oss för symtom och besvär''?