Liten man
Jag är kortväxt, jag undrar hur det kommer sej att kvinnor väljer långa män, nu när det inte är mannen som är överhuvud i familjen, och familjens beskyddare. Då spelar väl inte längden någon roll längre?
Jag är kortväxt, jag undrar hur det kommer sej att kvinnor väljer långa män, nu när det inte är mannen som är överhuvud i familjen, och familjens beskyddare. Då spelar väl inte längden någon roll längre?
Min man är kort och jag tycker att det är assexigt eftersom jag är längre. Det känns som att folk borde se hur kära vi är eftersom vi är köra trots att det avviker från normen och kanske till och med bli lite avundsjuka.
Det låter väldigt sexigt, när mannen når till armhålan på kvinnan. Väldigt sexigt
Själv är jag en kort kvinna som älska när mannen är stor och lång, älskar att känna mig liten mot mannen det är så mysigt
men inte alla som bryr sig så mycket om längd och det är äl inte det viktigaste för mig heller. Men såååå trevligt
Men förstår inte riktigt. Du är ju jämställd med mannen? Du behöver ingen beskyddare, är självständig och stark? Då har väl inte storleken på mannen någon betydelse?
Men förstår inte riktigt. Du är ju jämställd med mannen? Du behöver ingen beskyddare, är självständig och stark? Då har väl inte storleken på mannen någon betydelse?
Det är en sexuell grej att man som kvinna inte vill känna sig stor tillsammans med sin partner (då det känns okvinnligt). Man vill helt enkelt känns sig lite mindre och få krypa upp i famnen på sin gosebjörn.
men det kan ändå kännas så med en kort man om han har rätt personlighet och får en att känna den där mysiga fysiska tryggheten. Har inget med jämställdhet att göra utan är en inbyggd attraktionskraft.
Sen finns det många kvinnor som verkar tro att en lång man automatiskt har en större...vilket inte är sant.
Det är oftast så. Lång man, stor?, om nu det är så viktigt? Men varför är det sexigt och sensuellt med en stor och lång man? Varför vill ni kvinnor känna er små? Ni vill ju ta plats annars?
Det är oftast så. Lång man, stor?, om nu det är så viktigt? Men varför är det sexigt och sensuellt med en stor och lång man? Varför vill ni kvinnor känna er små? Ni vill ju ta plats annars?
Lev man: du låter sarkastisk, är ditt svar sarkastiskt? Jag menar allvar. Det äter sexigt. Maktförskjutningen. Han än kortare än jag men har ändå lyckats snärja mig. Det gör honom sexig (bland många andra saker). Liten men kraftfull, och då är han inget muskelberg utan kraftfull i form av bestämd, tydlig, självsäker.
Jag menar att det är till signaturen kort man, man min telefon gör som den vill.