• Anonym (Liten)

Liten penis förstör mitt liv

Jag har sedan lågstadiet / högstadiet skämts jag och fått höra hur liten penis jag har. 

Detta har påverkat mig hela livet och jag undviker många situationer pga detta. Jag har legat med en hel del och aldrig fått höra något dock. Jag kan acceptera storleken med stånd men slak är stora problemet. 

Jag döljer gärna med handen efter sex och i allmänna utrymmen så som duschar i badhus m.m. Så försöker jag också dölja den. 

Detta har gått så långt så jag funderar på operation eller sträckare. Men åsikterna om resultat går verkligen isär. 

Jag vill verkligen ha några cm till i slakt tillstånd. Penis pump är ju tillfälligt men kan hålla i sig i upp mot 12h åtminstone. Men kan ju inte hålla på så varje gång. 

• Svar på tråden Liten penis förstör mitt liv
  • Anonym (Nej)

Nej släpp det bara. Om din penis duger i styvt tillstånd så är det det enda som spelar roll, tro mig. Du behöver ingen sträckare och du behöver inte dölja dig slak heller.

• Tecum

Vilka dumheter, ingen normal person bryr sig om hur stor eller liten den är i slakt tillstånd. Eventuella idioter kan du bortse från. Du är en grower och var stolt över det!

• Anonym (GA)

Sök samtalshjälp istället. 

Storleken har aldrig hindrat dig från att ha sex, så vad är problemet? Har svårt att tro att vuxna män i omklädningsrum kommenterar. 

• Anonym (40ish)

Jag har varit precis likadan. Är extrem grower och fick många gånger höra att min penis var så liten.. Det var något mina klasskamrater gärna fnissade om och jag är övertygad om att alla tjejer i min högstadieklass hade hört om hur liten den var från killarna i klassen. 

Vid stånd är den förmodligen större än de flesta andras och det är ju då det räknas. Minns särskilt ett stående skämt mina "klasskamrater " hade - de köpte 50 cl colaburkar och sa nu ligger kuken i lä.. hehe.  Jag som etablerat att jag hade minst snopp fnissade väl med, men förstod först senare att mina "showers" till klasskamrater förmodligen inte kunde bräcka colaburken ens vid stånd.

Men liten slak är den fortfarande framförallt när det är kallt eller man tränat hårt. 

Pump gör den faktiskt större även slak, men det är ju ganska temporärt, men kan iaf sitta i under en förmiddag på stranden.

• Anonym (?)

Vad har du för mått då? slak och stånd?

• Anonym (Liten)
    Tecum skrev 2024-01-14 10:27:07 följande:

Vilka dumheter, ingen normal person bryr sig om hur stor eller liten den är i slakt tillstånd. Eventuella idioter kan du bortse från. Du är en grower och var stolt över det!

Anonym (?) skrev 2024-01-14 10:57:10 följande:

För mig med så stora komplex och dålig självkänsla är påverkan så stor att jag mår illa varje dag. Å det slår aldrig fel att när jag är hemma och mer obrydd kanske den är vid 7cm men givetvis när jag ska bada osv. Drar den ihop sig till några cm å pekar nästan rakt ut. Så man måste rätta till badbyxor osv. 

Nu uppskatta jag grovt men en dålig dag slak 4cm. I bästa fall 7cm. Å vid stånd. Är det kanske runt 15-16cm 

• Anonym (GA)
    Anonym (Liten) skrev 2024-01-14 11:08:26 följande:

För mig med så stora komplex och dålig självkänsla är påverkan så stor att jag mår illa varje dag. Å det slår aldrig fel att när jag är hemma och mer obrydd kanske den är vid 7cm men givetvis när jag ska bada osv. Drar den ihop sig till några cm å pekar nästan rakt ut. Så man måste rätta till badbyxor osv. 

Nu uppskatta jag grovt men en dålig dag slak 4cm. I bästa fall 7cm. Å vid stånd. Är det kanske runt 15-16cm 

Sök hjälp, dvs samtalshjälp. Detta sitter i ditt huvud. 
  • Tecum
    Anonym (Liten) skrev 2024-01-14 11:08:26 följande:

Men som andra skriver är det dina komplex och dåliga självkänsla som är problemet, inte storleken. Det är förskräckligt att du mår illa varje dag över en sån sak, du måste söka terapihjälp. Att göra penis större lär inte hjälpa, då hittar du något annat att noja över. Dessutom kan en operation göra saken värre, inte bättre.
  • Anonym (Erfaren kvinna)

Mitt ex var grower, han tyckte bara det var jättepraktiskt och bekvämt att vara liten i slakt tillstånd. Såg ut som ett stort plommon typ.

Han var helt och hållet nog för mig, vi hade bra sex.

Jag tror du skulle behöva jobba på att acceptera att du har helt okej relationer och "sudda bort" bort de elaka kommentarerna från din uppväxt.

Barn är störda små skitungar ibland och säger vad som helst.
    Det betyder inte att de har rätt.

• Anonym (Rosalee)

Nej SLÄPP!!!!
    Gör inte detta till en isue.
    Den gör det den ska och du har haft flera sexpartners,så bekymra dig inte över hur den är i slakt tillstånd.
    Jag har sett alla möjliga storlekar och kan helt ärligt tala om att jag aldrig någonsin har tänkt på storleken överhuvudtaget då det inte är avgörande över kvaliteten på vårat sexliv,absolut inte.
    Den enda jag kan komma ihåg är en väldigt välutrustad kille som var FÖR stor,det gjorde ont i flera samlagsställingar men vi löste det också.
    Nej,jobba upp din självkänsla och lita på vad övriga sagt i tråden .

Svar på tråden Liten penis förstör mitt liv