• Anonym (Äcklad)

    Vad kan äckla er med en ny sexpartner?

    Som rubriken lyder, vad kan äckla er med en ny sexpartner?

    En gång sög jag av en dejt och såg då i ögonvrån att han hade fullt (10-15) stora utstickande leverfläckar på insidan av låret, urk! Blev inget mer sex där. 


    Kan även bli äcklad när killar har ovårdade fötter, långa naglar och massa förhårdnader. Även onaturligt mycket leverfläckar som sticker ut på tex ryggen äcklar mig.

  • Svar på tråden Vad kan äckla er med en ny sexpartner?
  • Anonym (F)

    Om han har legat med många tjejer och på "billiga" sätt. Om han har extremt konstiga kinks. Naturligtvis äcklas man av typiskt äckliga kroppssaker...

  • Anonym (Blä)

    Fettvalkar vid BH:n. Under armhålan. Ser inget roligt ut.

  • Anonym (Äcklad)

    En gång upptäckte jag ?bromsspår? på underlakanet efter att en dejt sov över hos mig. Blev riktigt äcklad och ville inte träffa honom igen.
    Tycker även att det är äckligt när kuken är mycket mörkare än resten av kroppen. 

  • Anonym (Man och make)
    Anonym (Äcklad) skrev 2024-01-15 18:12:18 följande:
    Vad kan äckla er med en ny sexpartner?

    Som rubriken lyder, vad kan äckla er med en ny sexpartner?

    En gång sög jag av en dejt och såg då i ögonvrån att han hade fullt (10-15) stora utstickande leverfläckar på insidan av låret, urk! Blev inget mer sex där. 


    Kan även bli äcklad när killar har ovårdade fötter, långa naglar och massa förhårdnader. Även onaturligt mycket leverfläckar som sticker ut på tex ryggen äcklar mig.


    Nu har jag inte bytt partner på 30+ år utan haft samma hela tiden, min fru. 
    Men det handlar om dålig hygien även här. Om hon inte duschar på länge känns det av naturliga skäl inte alls lockande. 

    Jag tycker mig nog märka ett mönster för min del, att det här med hygienen har nog blivit viktigare och viktigare ju äldre vi blivit och ju längre vi levt tillsammans.

    Men vi har fortfarande härligt passionerat sex och njuter verkligen av varandra nu än mer än som yngre då vi har sett till att utveckla vår relation och göra nya saker i relationen och sexlivet.
  • Tink

    Nu var det ju länge sedan jag hade en ny sexpartner, men för mig är tecken på bristande hygien en total turnoff. Kroppslukt av alla slag, dålig andedräkt, kläder som inte doftar rent, oskötta fötter med långa tånaglar och spruckna, skrovliga hälar. Bromsspår i kalsongerna, alltså, seriöst, really? Alltför mycket mörkt kroppshår, särskilt på ryggen, under armarna eller runt könet.

  • Anonym (Konnässör, estradör & vivör)

    Dålig hygien dvs. hon luktar armsvett, fotsvett, allmänt otvättat om fitta och röv, byter inte kläder särskilt trosor och strumpor dagligen, dålig andedräkt. 

Svar på tråden Vad kan äckla er med en ny sexpartner?