• Kissekatten929

    Vill gärna ha en bebis

    Hej! 
    min mens är 5 dagar sen om jag ser tillbaka på mina 6 senaste menstruationer. Jag har haft lite oregelbunden mens och haft cykler mellan 28-34 dagar emellan. Men jag är alltså på dag 35 om vi säger så. Den är sen oavsett. vi har försökt bli gravida de senaste månaderna. Jag har fått bröstmjölk i ena tutten och har haft i en vecka. (Får man inte det i mitten av en grav?) Har en molande värk i magen sedan igår. kan man få bröstmjölk trots att man inte är gravid? Kan det vara så att jag så gärna vill ha en bebis till att jag börjat producera? Min kompis fick nyss en bebis(har inte träffat dock) kan det bero på det?  tagit 5 gravtest men alla är ju negativa!! är jag skengravid? tillägga att jag är överviktig också, kan det påverka? 

  • Svar på tråden Vill gärna ha en bebis
  • Cookee

    man kan absolut producera vätska utan att vara gravid, det kan finnas olika orsaker och är något man bör kolla upp hos läkaren då det i vissa fall kan bero på tumör. är säkert ofarligt i de flesta fall dock, men som sagt du bör kolla upp det! 

  • Lisa med kniven

    Att det bara är ena bröstet är i regel inte ett särskilt bra tecken. Kan vara ett tecken på bröstcancer. Sök vård omedelbart.

Svar på tråden Vill gärna ha en bebis