• Liten man

Hej, varför vill många kvinnor ha långa män?

Jag är kortväxt, har en flickvän som är mycket längre än mej, och väger mer än mej, (dubbelt så mycket), det är tydligen ovanligt. Dom flesta kvinnor vill ha långa män. Vad beror det på? Är lite nyfiken. Vi har pratat om det min flickvän och jag. 

• Svar på tråden Hej, varför vill många kvinnor ha långa män?
  • Alice10noah15

Tycker inte att man ska dra alla kvinnor över en kant. ja jag vill ha lång man, för jag själv ska känna mig mindre än min man.

har iof en väninna som är 197 och hennes kille är 171 

så ja, är man bara nöljd, tycker jag att andras åsikter kan spela noll roll 

• Anonym (M)
    Varför ytterligare en tråd om detta? Fick du inte tillräckligt med svar i den förra? Kan inte moderatorerna rensa upp lite när samma personer skapar flera trådar om samma sak? 
  • Agda90
    Liten man skrev 2024-01-18 10:53:15 följande:

Jag är kortväxt, har en flickvän som är mycket längre än mej, och väger mer än mej, (dubbelt så mycket), det är tydligen ovanligt. Dom flesta kvinnor vill ha långa män. Vad beror det på? Är lite nyfiken. Vi har pratat om det min flickvän och jag. 

Jag svarade dig i den förra tråden och jag kommer ge samma svar igen. Jag tycker det är sjukt jobbigt när män stirrar på mina bröst och en kort man har blicken i "naturlig höjd". 

Och eftersom ALLA män (yes jag drar alla över en kam här!) glor på humle och dumle när de raggar så var det enklare att inte utsätta sig för de mest extrema fallen genom att undvika dem. 

Kan det bli mer solklart än så?
  • Anonym (r)
    Anonym (M) skrev 2024-01-18 10:59:34 följande:
    Varför ytterligare en tråd om detta? Fick du inte tillräckligt med svar i den förra? Kan inte moderatorerna rensa upp lite när samma personer skapar flera trådar om samma sak? 
    Tillägg: De trådarna som spammades innan dess hade inte ens innehåll utan "jag är kort" ungefär
  • Anonym (Rysk kulstöterska)

Ja du.
    Jag är 1.70 lång, men bredaxlad och har aldrig varit smal även om jag inte direkt varit överviktig heller. Jag känner mig stor, klumpig och fet bredvid korta och nätta personer. Det gäller både män och kvinnor faktiskt. Det är inte en trevlig känsla och dessutom blir jag extra klumpig och fumlig då, för att jag känner mig obekväm. 

Min man är bara 8 cm längre än mig, och var en sticka när vi träffades för 20+ år sedan, men det räckte för att jag skulle känna mig normalstor. 

• Anonym (Tjej)

För att det är manligt med en längre man. Jag vill känna mig liten o omhändertagen 

• Anonym (Lova)

Jag vill vara mindre än min man, det är manligt helt enkelt med en lång man. 

• Anonym (Qwerty)
    Liten man skrev 2024-01-18 10:53:15 följande:

Om varken du eller din flickvän förstår efter alla dina tidigare trådar, så kanske ni kan prata med en lärare på skolan, eller era föräldrar. 
  • Rumpaden
    Anonym (Tjej) skrev 2024-01-18 11:36:03 följande:

För att det är manligt med en längre man. Jag vill känna mig liten o omhändertagen 

Du känner att någon måste ta hand om dig? Är du 4 år? 
  • Anonym (C)

Jag har svarat i tidigare tråd. Tänker du bli en ny Kaffedrake som startar samma tråd om och om igen utan att ta till dig några svar?

Svar på tråden Hej, varför vill många kvinnor ha långa män?