Anonym (Skruvad fiat) skrev 2024-01-19 15:19:54 följande:
Bröstklämmor (för bröstvårtorna) - är det nåt att ha?
Jag funderar på att addera något nytt piffigt till vår knull-arsenal. Jag har tittat lite på olika typer av bröstklämmor som man fäster på bröstvårtorna. Är det någon här som har erfarenhet av dylika? Varför jag funderar på dessa är att min frus njutning brukar stegras av att man nyper lite i bröstvårtorna när man slickar henne. Kan det vara nåt....erfarenheter?
Gärna från kvinnor.
Jag är man och använder inte bröstklämmor...
Men min fru har testat. Vi ägnar oss en del bondage och har även testat en smisk och andra typer av stimulans på olika sätt. Jag utför det på henne med stor glädje och det har berikat vårt sexliv och vår relation i övrigt också väldigt mycket på många plan.
Smisk på sansad nivå med piska, träslevar, spö, handflata, kittlande dammvippa, isbitar mm. Allt fått tummen upp.
Bunden och fixerad på olika sätt, med hogtie, lädermanchetter, kedjor, remmar osv. Allt fått många tummar upp, hon njuter mycket av det.
Jag testade smält stearin som fick droppa, tummen ned! Kladd och gjorde inte speciellt ont... Var speciella ljus för såna lekar, kanske lite för mjäkigt för henne...
Trstade klämmor i bröstvårtorna, tydligt tummen ned direkt!!
Så det kan vara så olika även om man alltså gillar en massa annat inom området. Bröstvårtorna på min fru vill hon gärna att jag klämmer/ nyper ytterst försiktigt på med fingrarna eller nafsar mycket försiktigt försiktigt med tänderna på, det gillar hon mycket men det får absolut inte vara för hårt. Och klämmor gick alltså bort direkt! Hon verkar helt enkelt verkligen vara känslig där.
Det är säkerligen väldigt individuellt helt enkelt.
Kul att testa, bara att prova försiktigt, det kanske blir en hit. Eller så då som hos oss, det gick fetbort...
Lycka till!