• beli

    Min tråd raderades - vad nu?

    Hej!

    Jag skrev en tråd under Sex och sånt, där jag bad om råd. Jag har varit medlem i typ 10-15 år och är alltid saklig och respektfull. Av nån outgrundlig orsak har nu mitt inlägg raderats! Det står: "Inlägg som syftar till att ha sex snarare än att diskutera sexfrågor tillåts inte." Jag förstår inte, jag bad bara om tips och inspiration. Jag har då inte syftat till att ha sex, hur man nu ens gör det virtuellt...

    Det går inte att svara på mejlet jag fick från Familjeliv (det är en noreply-adress). Hur kan man få tag på dem som bestämde detta?

  • Svar på tråden Min tråd raderades - vad nu?
  • Anonym (mk)

    Av vad jag har sett så är det ytterst få frågor vad gäller sex som inte redan har ställts av någon annan tidigare, så du kanske kan söka istället för att skapa en ny tråd. 

  • Anonym (?)

    Då det florerar en del runkputtar här som vill ha något att gå igång på genom att fiska efter historier och "inspiritaion" så har FL börjar ta bort en del trådar.

    Tyvärr drabbar det en del andra trådar också

  • Anonym (Killgissar)

    Tråden kan ha uppfattats som ett försök till att söka sexuella kontakter via FL.

  • beli
    Anonym (Killgissar) skrev 2024-01-23 10:01:58 följande:

    Tråden kan ha uppfattats som ett försök till att söka sexuella kontakter via FL.


    Nej, den kan inte ha uppfattats som det. Jag skrev att jag har en kk och ville ha tips angående en viss grej han och jag vill göra tillsammans.

    Men får man inte tag på moderatorerna på nåt sätt? Jag skulle vilja ha en förklaring och en dialog.
  • Anonym (Killgissar)
    beli skrev 2024-01-23 10:29:52 följande:
    Nej, den kan inte ha uppfattats som det. Jag skrev att jag har en kk och ville ha tips angående en viss grej han och jag vill göra tillsammans.

    Men får man inte tag på moderatorerna på nåt sätt? Jag skulle vilja ha en förklaring och en dialog.
    Hmm, ja då låter det väldigt konstigt.

    Du ska kunna skicka privat meddelande till moderatorerna. Prova att gå in i meddelanden, klicka på +Nytt meddelande och skriv Forumvärd som mottagare.
  • Anonym (Meh)

    Har haft några trådar/kommentarer som blivit borttagna.
    Har försökt få svar från moderator men jag har aldrig fått motivering eller referens till eventuell regel som brutits..
    Skulle jag gissa är det en moderator som tagit bort tråd/kommentar pga eget tycke, inget som faktiskt gått emot reglerna 🤷?♂️

  • Anonym (Killgissar)

    Skulle också kunna vara den mänskliga faktorn, att man råkat radera fel tråd eller raderat en hel tråd fast det var en viss kommentar som skulle tas bort. Jag vet inte hur det ser ut på deras sida av skärmen men misstag händer ju.

  • Tukt

    Du ska nog inte tänka att det finns rättvisa och logik i Familjelivs moderering. Då blir du på snudd galen efter ett tag. Skulle inte tro de läser de här trådarna heller, som skrivs här. 
    Så liksom, släpp och gå vidare.

  • beli
    Tukt skrev 2024-01-23 11:02:17 följande:

    Du ska nog inte tänka att det finns rättvisa och logik i Familjelivs moderering. Då blir du på snudd galen efter ett tag. Skulle inte tro de läser de här trådarna heller, som skrivs här. 
    Så liksom, släpp och gå vidare.


    För jävligt. Tack allihop för svar i alla fall!
Svar på tråden Min tråd raderades - vad nu?