Är din orgasm det skönaste du vet?
Välj det som passar dig
Välj det som passar dig
Det är inte mycket som går upp mot att få korka upp en flaska iskall Pepsi Max efter en timmes stenhårt och glödande intensivt spinningpass.
Eller att nyduschad och väldoftande få krypa ner i en mjuk, gosig och nybäddad säng med krispiga lakan när man är så dödstrött att varke tanke värker.
Sen ska jag kanske inte säga hur det känns att få slita av sig jeansen och trosorna och sätta sig på sin egen toalett när man precis lyckats kommit hem så kissnödig att man ett tag på fullt allvar övervägt att bara sätta sig på huk utanför Coop Nära.
Men sen, ja, jodå, orgasmen är rätt skön också
Både en påse Ahlgrens bilar, och oxfilé kan vara gott. Det samma gäller "skönaste". Min krop och mitt psyke är kapabelt att ha fler saker som känns skönt utan att jag behöver göra en inbördes indelning.
Pratar vi sex så är resan bättre än avslutet. Hellre ligga på gränsen hur länge som helst än att trilla över kanten för då är det liksom över...
En perfekt drive, mitt i sweetspoot med en fin liten draw, låååångt ut på fairway är bättre. Vi snackar golf alltså.
Lägga XL-kabeln på juldagen!
Det är inte mycket som går upp mot att få korka upp en flaska iskall Pepsi Max efter en timmes stenhårt och glödande intensivt spinningpass.
Eller att nyduschad och väldoftande få krypa ner i en mjuk, gosig och nybäddad säng med krispiga lakan när man är så dödstrött att varke tanke värker.
Sen ska jag kanske inte säga hur det känns att få slita av sig jeansen och trosorna och sätta sig på sin egen toalett när man precis lyckats kommit hem så kissnödig att man ett tag på fullt allvar övervägt att bara sätta sig på huk utanför Coop Nära.
Nja en orgasm är trevlig men går över väldigt snabbt. Själva grejen med sexet är ju att njuta av allt det där andra närheten, smekningar, kåtheten, drivet, uppbyggnaden av orgasm osv
Om det bara handlar om själva orgasm så nej.
Det är mer välgörande för själen med en massage, en varm dusch, god mat, god dricka, känslan efter ett träningspass, rena lakan, gulliga meddelanden och komplimanger osv