• Anonym (Lianer)

Är din orgasm det skönaste du vet?

Välj det som passar dig

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är din orgasm det skönaste du vet?
  • Tink

Det är inte mycket som går upp mot att få korka upp en flaska iskall Pepsi Max efter en timmes stenhårt och glödande intensivt spinningpass.

Eller att nyduschad och väldoftande få krypa ner i en mjuk, gosig och nybäddad säng med krispiga lakan när man är så dödstrött att varke tanke värker.

Sen ska jag kanske inte säga hur det känns att få slita av sig jeansen och trosorna och sätta sig på sin egen toalett när man precis lyckats kommit hem så kissnödig att man ett tag på fullt allvar övervägt att bara sätta sig på huk utanför Coop Nära.

Men sen, ja, jodå, orgasmen är rätt skön också

• Tukt

Både en påse Ahlgrens bilar, och oxfilé kan vara gott. Det samma gäller "skönaste". Min krop och mitt psyke är kapabelt att ha fler saker som känns skönt utan att jag behöver göra en inbördes indelning.

• Mandel

Pratar vi sex så är resan bättre än avslutet. Hellre ligga på gränsen hur länge som helst än att trilla över kanten för då är det liksom över...

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Fore)

En perfekt drive, mitt i sweetspoot med en fin liten draw, låååångt ut på fairway är bättre. Vi snackar golf alltså.

• Anonym (XL)

Lägga XL-kabeln på juldagen!

• Anonym (gg)
    Tink skrev 2024-01-26 11:12:39 följande:

Det är inte mycket som går upp mot att få korka upp en flaska iskall Pepsi Max efter en timmes stenhårt och glödande intensivt spinningpass.

Eller att nyduschad och väldoftande få krypa ner i en mjuk, gosig och nybäddad säng med krispiga lakan när man är så dödstrött att varke tanke värker.

Sen ska jag kanske inte säga hur det känns att få slita av sig jeansen och trosorna och sätta sig på sin egen toalett när man precis lyckats kommit hem så kissnödig att man ett tag på fullt allvar övervägt att bara sätta sig på huk utanför Coop Nära.

Haha tänkte just på det där med att dricka något sött och kallt efter löpning :)

Orgasmer är ju intensiva men ganska kortvarig njutning, njuter ofta av att bara vara kåt länge också, kanske på någon jag flirtar med på jobbet. Eller duscha kokhett när man frusit utomhus i skånska vindar någon timma. Få håret stylat eller naglarna fixade. Äta något gott framför en bra serie. Tycker nästan dessa är bättre än orgasm.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Nja)

Nja en orgasm är trevlig men går över väldigt snabbt. Själva grejen med sexet är ju att njuta av allt det där andra närheten, smekningar, kåtheten, drivet, uppbyggnaden av orgasm osv

Om det bara handlar om själva orgasm så nej.
    Det är mer välgörande för själen med en massage, en varm dusch, god mat, god dricka, känslan efter ett träningspass, rena lakan, gulliga meddelanden och komplimanger osv

• Anonym (Läskigt)
    Tink skrev 2024-01-26 11:12:39 följande:

Varför lägger man tid och energi på att träna om man förstör alltihop med att dricka läsk? Det är ju som att torka sig i röven innan man skiter
  • Anonym (gg)
    Anonym (Läskigt) skrev 2024-01-26 15:04:21 följande:
    Varför lägger man tid och energi på att träna om man förstör alltihop med att dricka läsk? Det är ju som att torka sig i röven innan man skiter
    Hur förstör man träning med lightläsk? Eller en liten flaska vanlig läsk för den delen.

Eller är det något annat du tänker på än kalorier?

Jag äter som vanligt när jag tränar, är jag sugen på tårta efter träning så äter jag det, jag är inte överviktig och har mycket muskler, så det gör ingen skada mer än att visst, jag kunde ha ätit bönor istället, men känner mindre livsnjutning så.
Svar på tråden Är din orgasm det skönaste du vet?