• Anonym (.)

Transcom Örebro - Kundtjänst - Tele2

Hej!
    Jag vet att det finns trådar om denna företag, men jag har inte funnit en tråd för det nutida, bara trådar som har några år på nacken och inte om företaget just för Örebro stad. Och för just kundtjänst för Tele2.

Jag har intresse för att veta om flexibilitet, lön m.m. Förmånerna känner jag till och det är inga dåliga förmåner, enligt mig. Jag har aldrig jobbat för något som heter ''grundlön'', men är det samma sak som timlön?

Jag har precis fått provanställning och är inne på min utbildningsdag. Fått go kontakt direkt med två personer. Jag vet inte om dessa två gillar och accepterar mig lika mycket, så som jag gillar dem. Men det verkar vara trevliga människor, som dessvärre inte hamnade i min grupp, så efter utbildningsveckan, så hamnar vi på olika ställen. Min bekant ifrån skoltiden såg jag och som jag blev glad. Även om han kan ha tendens till att förnedra ''prata illa'', så är han en trevlig person ha att göra med.

Nervös inför utbildningen och jag blir lite orolig att jag skall bli hänvisad till ytterdörren, för att jag är så ''dum'', haha.

Men övrigt, är jag nöjd med allt. Jag är inte van med enformig arbetsmoment. Mer av den motionerade personen som använder kroppen och träffat kunder face to face. SÅ kundtjänst och telefonförsäljning är jag inte alls van vid. Men Transcom, känns som om det är den bästa som finns i stan, när det kommer till att jobba med kundtjänst och/eller telefonförsäljning, framförallt för sin grunlön och förmåner.

Någon som har bär på info, som man vill dela med sig av? Min bekant som jobbat där en tid, säger sig vara jättenöjd. Jag är intresserad av att studera HT 24 och vill samtidigt jobba sidan om studierna. Finns det möjlighet till det? Har ni någon erfarenhet om företaget i Örebro? Vill ni berätta något? Bonus, som lätta att få? Vad kan man få?

Tack för svar!

• Svar på tråden Transcom Örebro - Kundtjänst - Tele2
  • Deepfreeze

Jobbar där i dagsläget. Du kan pm om du vill så kan jag gå igenom en sak i taget. Lycka till, hoppas du kommer trivas :)

• Anonym (.)

Ovan är nog inte online eller missat min PM. Men någon som fler, som vill dela sin arbetserfarenhet? :)

Svar på tråden Transcom Örebro - Kundtjänst - Tele2