• Anonym (Lova)

    Är olika fittor olika sköna?

    Vad innebär det egentligen när någon skriver ?hon är så skön att knulla??
    Är det så stor skillnad på att knulla olika fittor eller handlar det mer om hur hon är i sängen, om hon är aktiv, hur hon rör sig, var och hur hon rör dig o.s.v.?

    Om vi tänker två tjejer som gör exakt samma saker, är de ändå olika sköna att knulla då?

    Önskar svar från män. Kvinnor som fått höra att de är fantastiskt sköna eller tighta är ointressant i sammanhanget. 

  • Svar på tråden Är olika fittor olika sköna?
  • Anonym (Man40)

    En skillnad tycker jag - som legat med ett trettiotal kvinnor genom åren - är hennes förmåga att få orgasm under penetration. Den krampaktiga känslan när hennes kön drar ihop sig är väldigt skön och en tydlig skillnad mot de som inte kan.

    Men i övrigt ingen större skillnad mellan kvinnor. Däremot stor skillnad med en och samma kvinna beroende på menscykel och hormonnivåer och så. Beroende på hur hon är konstituerad med livmodertappens placering och så kan det ju också försvåra djup penetration hos vissa, vilket är en skillnad.

  • Freddie K

    Vissa är trängre och andra är slappare. Jag föredrar när de är lite trängre. Tycker det är skönare, sen spelar det väl in om man har känslor för henne också. Att ligga med någon som man inte har känslor för kan jag tycka inte är så skönt.


    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Micke)
    Freddie K skrev 2024-02-03 12:24:09 följande:

    Vissa är trängre och andra är slappare. Jag föredrar när de är lite trängre. Tycker det är skönare, sen spelar det väl in om man har känslor för henne också. Att ligga med någon som man inte har känslor för kan jag tycka inte är så skönt.


    Trängre kanske när hon inte är lika sugen på sex.
  • Anonym (Palle)
    Anonym (Man40) skrev 2024-02-03 12:18:18 följande:

    En skillnad tycker jag - som legat med ett trettiotal kvinnor genom åren - är hennes förmåga att få orgasm under penetration. Den krampaktiga känslan när hennes kön drar ihop sig är väldigt skön och en tydlig skillnad mot de som inte kan.

    Men i övrigt ingen större skillnad mellan kvinnor. Däremot stor skillnad med en och samma kvinna beroende på menscykel och hormonnivåer och så. Beroende på hur hon är konstituerad med livmodertappens placering och så kan det ju också försvåra djup penetration hos vissa, vilket är en skillnad.


    Bra inlägg, håller med om det du skriver. Förmågan att lätt kunna få orgasm och speciellt vid penetrerande sex är väldigt olika bland kvinnor. Den är viktigast för mig för att det ska bli ett bra ligg. Likaså hur våta och hur snabbt dom blir våta är stor skillnad.

    Några kan man känna livmodertappen på och några inte om man trycker den i botten. Men det känns inte heller som något önskvärt varken från kvinnor eller för egen del oftast.


    Från en 40+are, både i år och i kvinnor på ett ungefär

  • Anonym (Micke)

    Stora plufsiga kvinnor är inte lika sköna. De e oftast slappare överallt 

  • Tink
    Freddie K skrev 2024-02-03 12:24:09 följande:

    Vissa är trängre och andra är slappare. Jag föredrar när de är lite trängre. Tycker det är skönare, sen spelar det väl in om man har känslor för henne också. Att ligga med någon som man inte har känslor för kan jag tycka inte är så skönt.


    "Trång" betyder nästan alltid att hon inte tycker det är skönt. Slidan är ju inte en  grotta utan består av muskler som vid upphetsning blir blodfyllda och mer elastiska. Samtidigt höjs livmodern en aning, så att slidan blir längre och dessutom våt för mindre friktion.

    En fullt upphetsad kvinna ska alltså kännas mjuk, varm och smidig inuti utan större motstånd, förutom kanske just vid slidöppningen.

    Om hon däremot är nervös eller känner olust, så är slidväggarna stelare, livmodern är längre ner och hon kanske även är mindre fuktig. Om en erfaren och skicklig älskare uppfattar sin kvinna som "trång", så avslutar han penetrationen omedelbart och gör något annat en bra stund så att hon kan komma ikapp.
  • Freddie K
    Tink skrev 2024-02-03 13:22:00 följande:
    "Trång" betyder nästan alltid att hon inte tycker det är skönt. Slidan är ju inte en  grotta utan består av muskler som vid upphetsning blir blodfyllda och mer elastiska. Samtidigt höjs livmodern en aning, så att slidan blir längre och dessutom våt för mindre friktion.

    En fullt upphetsad kvinna ska alltså kännas mjuk, varm och smidig inuti utan större motstånd, förutom kanske just vid slidöppningen.

    Om hon däremot är nervös eller känner olust, så är slidväggarna stelare, livmodern är längre ner och hon kanske även är mindre fuktig. Om en erfaren och skicklig älskare uppfattar sin kvinna som "trång", så avslutar han penetrationen omedelbart och gör något annat en bra stund så att hon kan komma ikapp.
    Jag har varit med de som har varit ganska trånga och de har tyckt att det har varit skönt, men visst öppnar väl sig fittan upp sig lite om hon tycker att det är skönt.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Tink
    Freddie K skrev 2024-02-03 13:24:00 följande:
    Jag har varit med de som har varit ganska trånga och de har tyckt att det har varit skönt, men visst öppnar väl sig fittan upp sig lite om hon tycker att det är skönt.
    Det finns naturligtvis en viss skillnad på hur vältränad man är i underlivet, men det är ofta en sak vad kvinnor säger och en annan sak vad de egentligen tycker. Är hon trång, så gör något annat ett tag. Ett tips direkt från hästens mun. 
  • Freddie K
    Tink skrev 2024-02-03 13:30:04 följande:
    Det finns naturligtvis en viss skillnad på hur vältränad man är i underlivet, men det är ofta en sak vad kvinnor säger och en annan sak vad de egentligen tycker. Är hon trång, så gör något annat ett tag. Ett tips direkt från hästens mun. 
    Tack för tipset. Glad. Ska tänka på det tills nästa gång.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Lova) skrev 2024-02-03 11:50:55 följande:
    Är olika fittor olika sköna?

    Vad innebär det egentligen när någon skriver ?hon är så skön att knulla??
    Är det så stor skillnad på att knulla olika fittor eller handlar det mer om hur hon är i sängen, om hon är aktiv, hur hon rör sig, var och hur hon rör dig o.s.v.?

    Om vi tänker två tjejer som gör exakt samma saker, är de ändå olika sköna att knulla då?

    Önskar svar från män. Kvinnor som fått höra att de är fantastiskt sköna eller tighta är ointressant i sammanhanget. 


    Ja det är ganska stor skillnad, precis som jag tänker att storleken på penis har en inverkan. Men man ska komma ihåg att det bara är en komponent av många. även om just det här kan nog göra en del. 


    Den person som jag har haft bäst sex med, det vill säga som har fått mig att njuta som mest och gett mig de mest intensiva orgasmerna är den person som har varit mest lyhörd och villig till att utforska fantasier. Och det kräver en stor portion tillit och regelbundenhet vilket är helt omöjligt att få utanför för ett förhållande.


    Däremot så finns det en one night stand som jag fortfarande kommer ihåg så där 25 år senare. Jag var på fest i en annan stad och hade raggat hårt på en av de populäraste tjejerna där. Jag blev inbjuden till att sova i hennes säng och såg min chans. Men jag förvisades från sängen när jag blev för närgången för snabbt. Så jag går besviket och lägger mig i ett annat rum där hennes kompis låg och sov. Eftersom tonårslogiken lyder att all sex är bättre inget sex, så ledde det ena till det andra och jag låg med hennes mycket överviktiga kompis.  


    Hon hade jättestarka muskler där nere och det var en obegriplig känsla att tränga in i henne. Det jag såg framför mig och det jag kände i kroppen gick inte ihop. hon märkte det, log brett och sa väldigt stolt något i stil med, ?Japp jag gör många knipövningar 😊?.


    Jag ville jättegärna ligga med henne igen, men det blev stor dramatik på morgonen när mitt ursprungliga ragg insåg att jag hade hade haft sex med hennes kompis. 


    lärdom för mig som kille, döm inte en tjej efter utseende. lärdom för mitt ragg, släng inte ut en kille du är intresserad av i hopp om att han ska anstränga sig mer. 

Svar på tråden Är olika fittor olika sköna?