• Anonym (Miss tight)

    Analt på Alla hjärtans dag

    Hej, min kille har sagt att han alltid gillat analsex, har aldrig vågat göra det men nu på alla hjärtans dag vill jag visa hur mycket jag älskar honom och tänkte låta honom ta mig i röven och min anala oskuld.

    Jag vill göra det så vackert och fint som möjligt. Nu som haft mer analt eller kanske gjort något sånt här tidigare. Hur gör man bäst rent sig innan? Hur tränar man på att ta emot en kuk där? Har en relativt grov dildo men har svårt att träna med den, vilket glidmedel är bäst?

  • Svar på tråden Analt på Alla hjärtans dag
  • Kontakt
    Anonym (Miss tight) skrev 2024-02-09 19:51:17 följande:
    Analt på Alla hjärtans dag

    Hej, min kille har sagt att han alltid gillat analsex, har aldrig vågat göra det men nu på alla hjärtans dag vill jag visa hur mycket jag älskar honom och tänkte låta honom ta mig i röven och min anala oskuld.

    Jag vill göra det så vackert och fint som möjligt. Nu som haft mer analt eller kanske gjort något sånt här tidigare. Hur gör man bäst rent sig innan? Hur tränar man på att ta emot en kuk där? Har en relativt grov dildo men har svårt att träna med den, vilket glidmedel är bäst?


    Du tvättar bara utanpå med tvål och vatten.
    Glidmedel och ta det försiktigt
  • Anonym (Börja lugnt)

    Börja lugnt, höna med ett finger eller så sen öka till två.
    du bör vara väldigt upphetsad för det hjälper dig att slappna av.
    vi använder ett glidmedel som är för analsex där det är extra mycket silikon i. 

  • Anonym (Ego)

    Neeeeej!!! Det kräver lång tid och stor försiktighet...inget man bara gör en dag. Du kan få skador!!!

  • Anonym (H)

    Låter som en dålig ide. Som att du gör det för att du vill visa hur mycket du älskar honom. Du ska bara göra det om du verkligen vill det. Om ni ska göra det börja försiktigt och det kan ta många gånger innan ni ens kan penitrera 

  • Anonym (A)
    Anonym (Ego) skrev 2024-02-09 21:13:15 följande:

    Neeeeej!!! Det kräver lång tid och stor försiktighet...inget man bara gör en dag. Du kan få skador!!!


    +1
  • Anonym (en kvinna)

    Jag tycker att du först borde ta reda på om du tycker om att ha något där. Köp en liten plugg och öva/onanera med den i. Finns på t.ex. Sinful.se

    Att visa upp dig med pluggen borde räcka första gången, och om han inte blir nyfiken, rör vid den eller vill ta ut den så är kanske inte han redo för analt.

    Ska ni gå vidare ska det vara med mycket glid, och han får börja med ett finger, sedan två fingrar. När de går in och du är bekväm kan han försiktigt börja med sitt ollon bara, innan vidare inträngande. Du ska vara fullt upphetsad då, det ska kännas hett.

    Gör det ont är det stopp direkt och för att få en bra upplevelse bör ni ta flera gånger på er. Rätt gjort kan det vara väldigt skönt för kvinnan med.

  • Anonym (Kvinna)

    Håller med svaret innan. Börja med en mindre plug och öka kanske sedan stegvis i storlek på den. Att ha vaginalt sex med en plug i är inte heller fy skam Flört

  • Anonym (isch)

    Vi har haft en del analsex och jag tycker nog att det är en bra idé att testa med en dildo grov som din pojkväns. Har du övat lite med den ska det inte vara några problem sen.

    Har du tillgång till analpluggar så är väl ovan tips bra, men viktigare är väl att börja tänja lite diskret så fort som möjligt! Ta lite i taget med gott om glidmedel - personligen tycker jag click fungerar. Det kommer antagligen göra ont första gångerna du för in stora grejer, men du vänjer dig snabbt.. därför bör du börja själv med gradvis grövre grejer. Så att inte din killes penis gör så ont att det inte går och ni båda blir besvikna!

    Jag hade skippat fingrar och hellre använt andra sexleksaker eller i värsta fall kanske grönsaker som kan hyvlas till önskad storlek! 

    Sen ska han givetvis vara försiktig och lyhörd.. men det har du väl märkt av när ni haft vanligt sex.

    Det kan ju bli så att lite bajs följer med ut så dämpad belysning är ju ytterligare ett tips!

  • Zouvky

    Min tjej var anal oskuld och gav mig analsex i födelsedagspresent och det var den finaste presenten jag någon fått. Kände mig så speciell och älskad av henne så du gör något verkligen jättefint och hoppas att allt går bra!

    När man för första gången såg tjejens ansiktsuttryck i missionär ställning som var något av en blandning av njutning och smärta var underbart <3 hade verkligen tur att hon gillar smärta generellt med smisk etc.

    Idag verkar hon gilla det mer med analt än vaginalt.

Svar på tråden Analt på Alla hjärtans dag