Tror min 9 åring mår dåligt
Hejsan!
Behöver lite råd och tips.
Upplever att min son mår dåligt.
Upplever det är när läxan ska göras mest. Han får ofta utbrott om å skriker att han är dålig och inte kan något. Vi försöker hjälpa med det går inte för han är vannsinnig å säger ofta att vi inte lyssnar på honom.
Sen vänder han allt man säger till annat. Igår sa jag att man behöver öva för att lära sig osv. Å då säger han att jag sa att han har en liten hjärna.
Pratade en gång med honom om att vi kanske skulle gå å prata med en psykolog å då sa han att han är en psykopat.
Så här är det hela tiden. Å att han är så dålig. Även fast både vi och läraren säger att han är jättebra å duktig.
Nu idag böev det samma igen. Vi sa att han skulle göra läxan å då blir han vansinnig för han ska inte läsa texten igen. Å så såger jag att jag vill att han gör det för han ska återberätta den i efen text. Då är det igen att han är dålig å jag inte lyssnar. Å sen såårar det ut å han bara gråter å skriker. Å det går inte prata med honom. Man kan inte säga något alls för alls vänds på nåt konstigt sätt. Helt ärligt talat vet jag inte vad jag ska göra.