Varför är det så viktigt för en del kvinnor att vara sjä
Jag upplever det som att kvinnor är mer benägna att beskriva sig som självständiga än män. Vad beror det på?
Jag upplever det som att kvinnor är mer benägna att beskriva sig som självständiga än män. Vad beror det på?
Har du något problem med att kvinnor idag är mer självständiga? Är inte det bra? Så att de inte förlitar sig på mannen. Bara en fråga.
Håller med Fredde. Menar TS att det innebär ett problem? Eller vad är den bakomligande frågan?
Det är väl jättebra att kvinnor är självständiga, det hoppas jag män också är. Tragiskt om vuxna människor inte klarar av att ta hand om sig själva.
Många kvinnor ser män som mansbebisar. De har bilden av att han inte kan tvätta sina kläder själv, eller städa.
Många kvinnor ser män som mansbebisar. De har bilden av att han inte kan tvätta sina kläder själv, eller städa.
Personligen tycker jag det är fint att kunna dela livet med min sambo.
Hus, vardag, gemensamma mål, etc..
MEN jag uppskattar att hon trots det ser till att ha en stabil egen ekonomi så att om det trots allt skiter såg mellan oss så har hon sitt på det torra.
Och med tanke på hur många klappmongon till män det finns så är det en sund överlevnadsinstinkt.