• Anonym (Söker tips)

Mjukporr

Hej! 

Min fru och jag har kommit ur småbarnsåren och börjat hitta tillbaka till ett riktigt hett sexliv igen. När vi hade sex senast tog min fru upp att hon hade velat testa att titta på porr tillsammans. Hon har nog i princip aldrig tittat innan och jag har inte kollat på porr på många år så vi är lite lost. Kan någon tipsa om var vi kan hitta porr som är lite mer sensuell och inte så rakt på? Kanske något par som ger varandra en lång oljemassage innan de går över till att ha sex, eller något i den stilen 

• Svar på tråden Mjukporr
  • Anonym (Wet)

Andrew Blake. Jag gillade Wet och Aroused.

• Anonym (Man 53 år make)
    Anonym (Söker tips) skrev 2024-02-23 10:55:59 följande:
    Mjukporr

Hej! 

Min fru och jag har kommit ur småbarnsåren och börjat hitta tillbaka till ett riktigt hett sexliv igen. När vi hade sex senast tog min fru upp att hon hade velat testa att titta på porr tillsammans. Hon har nog i princip aldrig tittat innan och jag har inte kollat på porr på många år så vi är lite lost. Kan någon tipsa om var vi kan hitta porr som är lite mer sensuell och inte så rakt på? Kanske något par som ger varandra en lång oljemassage innan de går över till att ha sex, eller något i den stilen 

Bellesa.co

Kvinnliga regissörer och producenter samt att de inblandade i produktionerna ska enligt uppgift arbeta under någorlunda drägliga förhållanden vilket tydligen inte är en självklarhet inom porrbranschen om jag har förstått rätt.

Det mesta är mjukt och sensuellt, inget grovt och våldsamt.

Lycka till

/ Man och make 
Svar på tråden Mjukporr