• Anonym (Liten man)

Hej! Nu skriver jag igen. Varför är det så svårt för oss korta män att få långa kvinnor?

Tycker det är konstigt, år 2024 borde inte längden spela någon roll 

• Svar på tråden Hej! Nu skriver jag igen. Varför är det så svårt för oss korta män att få långa kvinnor?
  • Anonym (Herakles)

Känns det jobbigt? Det verkar som om du ältar det här på ett ohälsosamt sätt. Ta en paus från sociala medier och försök ha roligt IRL istället.

• Anonym (Yak)
    Anonym (Liten man) skrev 2024-02-23 20:23:13 följande:
    Hej! Nu skriver jag igen. Varför är det så svårt för oss korta män att få långa kvinnor?

Tycker det är konstigt, år 2024 borde inte längden spela någon roll 

För att ni bjäbbar så infernaliskt. Det blir svårt för de långa kvinnorna att höra bjäbbandet där uppe.
  • Anonym (Lika barn leka bäst)

Varför måste dom få ligga med långa kvinnor då? Duger inte korta tjejer för dem eller?

• Anonym (Liten man)
    Anonym (Lika barn leka bäst) skrev 2024-02-23 20:49:25 följande:

Varför måste dom få ligga med långa kvinnor då? Duger inte korta tjejer för dem eller?

Många långa män väljer korta kvinnor 
  • EnAnonumius
    Anonym (Liten man) skrev 2024-02-23 20:51:09 följande:
    Många långa män väljer korta kvinnor 
    Men here gud. Du är visst lite trögfattad va?
    Det har ju förklarats för dig upprepat i dina tidigare trådar.. Du kommer ju knappast att få annorlunda svar bara för att du startar en ny tråd.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Vår)

Väljer inte utan blir attraherad

• Anonym (Liten man)

Jag rår inte för att jag är trögfattad. 

• Anonym (Vår)
    Tow2Mater skrev 2024-02-23 21:54:04 följande:

Du beställer hela tiden fel storlek.

Glad
  • Anonym (Torsten)

TS varför duger inte en kort kvinna åt dig? Anser du att det är något fel på dem också, samma fel som på längre kvinnor?

Svar på tråden Hej! Nu skriver jag igen. Varför är det så svårt för oss korta män att få långa kvinnor?