• Bambi45

Vilken sajt är bäst. Kk/sånt

Hej!  

jag har varit singel rätt länge, men det börjar bli drygt nu. först av allt vill jag hitta en kvinna för ja närhet och sånt. Men nu har jag varit på sajter men visat sig vara rena bluffen tyvärr så jag har nu givigt mej en chans till att försöka hitta något .så jag undrar om någon vet seriösa sajter att kunna hitta en seriös typ kk eller så.
    känns rätt meningslöst att försöka hitta något tydligen. 

är väldigt tacksam för svar från någon eller några som kanske vet!  Mvh Tom 

• Svar på tråden Vilken sajt är bäst. Kk/sånt
  • Anonym (Kaffedraken)

Happypancake
    Badoo
    Drakgrottan

• Anonym (fdPåJakt)
    Bambi45 skrev 2024-02-25 15:39:11 följande:
    Vilken sajt är bäst. Kk/sånt

Hej!  

jag har varit singel rätt länge, men det börjar bli drygt nu. först av allt vill jag hitta en kvinna för ja närhet och sånt. Men nu har jag varit på sajter men visat sig vara rena bluffen tyvärr så jag har nu givigt mej en chans till att försöka hitta något .så jag undrar om någon vet seriösa sajter att kunna hitta en seriös typ kk eller så.
    känns rätt meningslöst att försöka hitta något tydligen. 

är väldigt tacksam för svar från någon eller några som kanske vet!  Mvh Tom 

Jag har inte hört talas om lordagsmys.se förut. :)

De traditionella siterna/apparna för att hitta kk är:
    * Tinder och Badoo (du behöver ha bra utseende för att lyckas väl)
    * Bodycontact (väldigt svårt för killar om man inte har något som sticker ut, t ex 20+ cm ;) )
    * Hemligg
    * Klubb6
    * C-date (var nog vanligare förr, vet inte om det är så mycket aktivitet där längre)
    * Victoria Milan (oftast upptagna personer som söker där)
    * Ashley Madison... påminner om VM ovan, men med token-system och är en gammal site... inte så populär längre.

Ibland dyker det upp något nytt.

Man kan även lyckas på vanliga dejting-siter, men där brukar de flesta söka mer seriöst. Var tydlig med vad du söker.

De flesta andra siter brukar oftast vara fejk och vill oftast lura dig på pengar på ett eller annat sätt; antingen genom token-system och fejkprofiler eller abbonemang som nästan är omöjliga att ta sig ur.
  • Anonym (Kvinna)

De flesta kvinnor vill ha lite mer engagemang än att bara vara någon varannan månad kk.

Erbjuder du inte ens vänskap och att hitta på annat ihop än närhet så är det nog rätt meningslöst att söka.

De jag försökt med vill träffas extremt sällan och är rätt oengagerade i vad jag njuter av och hur min lust fungerar, så nej tack. Söker hellre ett särboförhållande då.

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (fdPåJakt) skrev 2024-02-26 15:33:32 följande:
    Jag har inte hört talas om lordagsmys.se förut. :)

De traditionella siterna/apparna för att hitta kk är:
    * Tinder och Badoo (du behöver ha bra utseende för att lyckas väl)
    En tjej på 22 skrev på Badoo, så jag har nog ett bra utseende. Annars så brukar gubbar inte ha chans på unga tjejer. Vi anses vara fula. Och så får vi inte upp den.
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-02-26 15:38:01 följande:
    En tjej på 22 skrev på Badoo, så jag har nog ett bra utseende. Annars så brukar gubbar inte ha chans på unga tjejer. Vi anses vara fula. Och så får vi inte upp den.
    Det finns scammare i princip överallt... även på Tinder och Badoo. Man lär sig efter ett tag...
Svar på tråden Vilken sajt är bäst. Kk/sånt