• Anonym (Kaffedraken)

Vad som är viktigt i livet

Tycker du att du ska tala om för andra vad som är viktigt i livet?

• Svar på tråden Vad som är viktigt i livet
  • 19Richie88

Känns inte alls farligt att nämna det för andra.. ibland, mer som tips o råd'.. men inte Säga åt andra människor Hur dom ska leva utan' inte utan att det då snabbt blir jobbigt för andra att lyssna på en'
    -Och det är inte meningen att en ska bli En Sån!

• Anonym (g)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-02-27 08:44:04 följande:
    Vad som är viktigt i livet

Tycker du att du ska tala om för andra vad som är viktigt i livet?

Om de frågar så - ja
  • Anonym (Viktigast av allt)

Det viktigaste här i livet är att älta. Älta, älta, älta, hela tiden. Blir man sugen på att göra något annat mer konstruktivt för att få ett bättre liv ska man genast ge sig själv en örfil och upprepa: Älta är livet, älta är livet tills man övertygat sig själv om att älta är livet. Ju mer man ältar desto bättre. En riktigt bra dag startar man minst 4 trådar på fl där man ältar samma sak. Om någon kommenterar något man inte håller med om så startar man genast en tråd på det ämnet. 

Saker man absolut inte ska lägga energi på är att prova nya saker, skaffa ett jobb, umgås med vänner,  resa, äta på restaurang,  utbilda sig osv. Lägger du tid på sånt som faktiskt kan leda framåt så gör man FEL. 

Mår du riktigt skit så har du lyckats här i livet. Sök för guds skull inte hjälp. Det är meningen att man ska ha ett riktigt värdelöst liv. Ju sämre desto bättre. 

• Anonym (Borderlina)
    Anonym (Viktigast av allt) skrev 2024-04-03 17:31:32 följande:

Det viktigaste här i livet är att älta. Älta, älta, älta, hela tiden. Blir man sugen på att göra något annat mer konstruktivt för att få ett bättre liv ska man genast ge sig själv en örfil och upprepa: Älta är livet, älta är livet tills man övertygat sig själv om att älta är livet. Ju mer man ältar desto bättre. En riktigt bra dag startar man minst 4 trådar på fl där man ältar samma sak. Om någon kommenterar något man inte håller med om så startar man genast en tråd på det ämnet. 

Saker man absolut inte ska lägga energi på är att prova nya saker, skaffa ett jobb, umgås med vänner,  resa, äta på restaurang,  utbilda sig osv. Lägger du tid på sånt som faktiskt kan leda framåt så gör man FEL. 

Mår du riktigt skit så har du lyckats här i livet. Sök för guds skull inte hjälp. Det är meningen att man ska ha ett riktigt värdelöst liv. Ju sämre desto bättre. 

:D Jag har haft sådana perioder i livet. Jag ältade så mycket att jag multitaskade älta med saker jag absolut var tvungen att göra. Jag har tom. försökt multitaska älta med att onanera, började gråta av det, så antingen avbröt jag eller ältade, grät och onanerade samtidigt.
  • Anonym (Greta)

Nej fy, själv stör jag ihjäl mig på människor som säger åt mig hur jag bör leva eller som har åsikter om hur jag lever mitt liv så jag vill inte göra så mot andra.

Sen är det klart, vi alla tycker väl att vi har hittat vår grejj och är stolta över vart vi är i livet (hoppas jag) varför jag tror att vi alla mer eller mindre, medvetet eller omedvetet gör reklam för just vår livsstil.

Svar på tråden Vad som är viktigt i livet