• KiwoKiwi

    Hjälp! Hur dölja cameltoe i bikini?

    Hej. Har någon tips på hur man kan dölja calmetoe i en bikini? 

    OBS!! Vill inte habnågra svar om att det är naturligt och man inte ska skämmas osv. Jag har bara verkligen ingen lust att min sambos pappa, mamma och lillebror ska se hur min springan på min fitta är formad genom bikinitrosorna när vi är på stranden tillsammans utomlands. 

    Jag vill endast ha tips på hur jag kan dölja den i min befintliga bikini. Finns det tillräckligt smala trosskydd eller något liknande som passar bikinis som går att bada i? Eller finns det annat skydd som kan dölja? Kan man sy fast något på insidan? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2024-02-28 08:32
    Snälla svara inte om ni inte har tips på hur jag kan göra med den bikini jag redan har. Den är rätt storlek och jätte fin.
    Enda problemet här att springan syns genom tyget för det är lite tunt.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2024-02-28 09:42
    Seriöst?! Kan folk inte läsa?

    Jag frågar efter en lösning till den bikini jag redan har.
    Jag behöver inte veta varför det blir en cameltoe eftersom det inte är det jag undrar över..

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2024-02-28 12:02
    Så himla tråkigt att folk alltid måste dömma och ifrågasätta istället för att vara tyst om dom inte har ett relevant svar på frågan :(

    Är det verkligen så svårt att tänka på den lätta att jag kanske har provat olika modeller och storlekar men ändå får samma problem? Nu har jag valt den som jag tycker är finast eftersom det inte verkar spelar någon roll. Jag hade inte det här problemet förut men pga mediciner har jag råkat gå ner i vikt och är på gränsen till underviktig. Och ja jag har testat olika bikinis efter viktnedgången.

  • Svar på tråden Hjälp! Hur dölja cameltoe i bikini?
  • Lyse52

    Vad har du haft innan? För det kan väl inte vara så att det är första gången du badar i bikini?

  • KiwoKiwi
    Lyse52 skrev 2024-02-28 00:15:38 följande:

    Vad har du haft innan? För det kan väl inte vara så att det är första gången du badar i bikini?


    Behöver jag ens förklara? Det är ju inte ett dugg relevant.
    Söker tips, inte att bli ifrågasatt. 
  • Fjäril kär

    Skaffa en bikini/baddräkt i rätt storlek och i en modell och material som passar din kropp. Välj en i mönster . 

    Kameltå är inget annat än fel storlek.  

  • linani

    Köp en bikini som har bättre kvalitet/tjockare tyg.

    Satsa på en klassisk trosmodell, inte de smalare varianterna (typ Brazilian) som också ska dras upp högt i midjan.

    Välj en mörkare färg.

    Ha en sarong eller strandklänning när du är uppe och går.

  • KiwoKiwi
    erikaABC skrev 2024-02-28 09:29:12 följande:

    Om kameltån syns har du inte en bra bikini


    Om du inte har några tips kan du väl låta bli att svara? 
    Jag frågar om en lösning till den bikini jag redan har nu. Jag vill inte ha svar om att det är fel storlek eller en dålig bikini eftersom det inte är det jag undrar över.
  • KiwoKiwi
    MammaKajsa skrev 2024-02-28 09:32:15 följande:

    Köp tunt badräktstyg och sätt som foder i din bikini.

    Lycka till  


    Tack så mycket för tipset ^^
    äntligen någon som förstår min fråga.

    Sätter  man i foder i hela trosan eller räcker det att ha det i grenen? Jag är sämst på att sy och äger ingen symaskin men det kanske går att sy för hand? 
Svar på tråden Hjälp! Hur dölja cameltoe i bikini?