• Anonym (Kille35+)

Happy endings

Jag och en vän bor i en mindre stad. Vi satt och googlade på hur många thaimassage det finns här. Har ju hört om Happy endings. 

Vi var på varsitt ställe vid 2 olika tillfällen. 
    Jag har fått det skönt två gånger och min vän var så besviken han ville prova dom ställena jag var på. Är det samma i stora städer? Typ Göteborg och Stockholm?
    Får man happy ending naturligt eller är det något ni frågade om, jag behövde inte säga något alls när jag fick behandling 

• Svar på tråden Happy endings
  • Anonym (Herakles)

Förutom att det är vidrigt så vet du väl att prostitution är olagligt i Sverige?

• Anonym ("Gratis"= också olagligt)

Även varianter där massören bara "spontant" ger det på kunden, tar initiativet till det, vänder det till att hon vill göra det på dig. Det är illegalt och räknas som sexköp.

Det är ofta en slags reklam för att kunder skall komma tillbaks dessutom, inte att massören är nån sexgalning som vill runka och suga gubbar hela dagarna och du "gör henne en tjänst om hon får göra det" även om hon spelar den rollen bra.

• Anonym (AB)
    Anonym ("Gratis"= också olagligt) skrev 2024-02-28 13:17:21 följande:

Även varianter där massören bara "spontant" ger det på kunden, tar initiativet till det, vänder det till att hon vill göra det på dig. Det är illegalt och räknas som sexköp.

Det är ofta en slags reklam för att kunder skall komma tillbaks dessutom, inte att massören är nån sexgalning som vill runka och suga gubbar hela dagarna och du "gör henne en tjänst om hon får göra det" även om hon spelar den rollen bra.

Jag skulle bara vilja tillägga att det inte alltid anses vara helt olagligt, det beror på vem som är mottagaren.
    Vid yoni-massage så är det ok om tjejen får orgasm, och är tydligen mera utav en gråzon än prostitution. Så, det är endast när det gäller män som det blir helt olagligt.
  • Anonym (Herakles)
    Anonym (AB) skrev 2024-02-28 13:42:25 följande:
    Jag skulle bara vilja tillägga att det inte alltid anses vara helt olagligt, det beror på vem som är mottagaren.
    Vid yoni-massage så är det ok om tjejen får orgasm, och är tydligen mera utav en gråzon än prostitution. Så, det är endast när det gäller män som det blir helt olagligt.
    Förväxla aldrig de två sakerna. Happy ending massage görs av prostituerade och är både fel och illegalt.
  • Anonym (AB)
    Anonym (Herakles) skrev 2024-02-28 14:29:11 följande:
    Förväxla aldrig de två sakerna. Happy ending massage görs av prostituerade och är både fel och illegalt.
    Oj, nu förstår jag inte. Vad är skillnaden?

1. En thailändsk massös ger oljemassage till en man (t ex Niclas Wahlgren) och runkar honom sedan till det går för honom.
    2. En manlig yonimassör smeker en kvinnas underliv (t ex Bianca Ingrosso) och hon får orgasm på det sättet.

I båda fallen ovan så får de som "masserar" betalt, men det är bara första fallet som anses vara olagligt och leder till böter (fängelse vid återfall). Fall 2 anses istället vara något vackert som hyllas i influencer-svängen.
  • Anonym (Man)
    Anonym (AB) skrev 2024-02-28 14:43:31 följande:
    Oj, nu förstår jag inte. Vad är skillnaden?

1. En thailändsk massös ger oljemassage till en man (t ex Niclas Wahlgren) och runkar honom sedan till det går för honom.
    2. En manlig yonimassör smeker en kvinnas underliv (t ex Bianca Ingrosso) och hon får orgasm på det sättet.

I båda fallen ovan så får de som "masserar" betalt, men det är bara första fallet som anses vara olagligt och leder till böter (fängelse vid återfall). Fall 2 anses istället vara något vackert som hyllas i influencer-svängen.
    Håller med dig, hon som sade emot dig vill kanske själv gå till en manlig utsatt hora och få bävern masserad men tycker det är förkastligt när det gäller det omvända. Självklart dubbelmoral. Både Niklas och Bianca är förstås lika stora torskar och båda har utnyttjat prostituerade för sin egen njutnings skull.
  • NHult
    Anonym (Herakles) skrev 2024-02-28 14:29:11 följande:
    Förklara gärna hur du tänker, alla som säljer en sex är väl prostituerade?

Bloggar lite här på FL
  • Anonym ("Gratis"= också olagligt)
    NHult skrev 2024-03-03 14:42:38 följande:
    Förklara gärna hur du tänker, alla som säljer en sex är väl prostituerade?
    Skillnaden är att det ena är illegalt, det andra "borde klassas som samma sak"  men jag tror inte det gör det ännu. Diskussionen dog nog efter nån månad eller två efter den vart på tapeten och ingen orkade driva den. Så det är kanske inte illegalt, utan bara fast på stadiet "borde vara illegalt".
Svar på tråden Happy endings