• MrSebbe

    Jag har inte tid just nu för en relation

    Hej!

    Jag matchade med en tjej på Hinge för ungefär 2 månader sen och vi har dejtat lite över en månad. Dejterna har känts härliga och vi verkar båda trivas i varandras sällskap. Nu har hon kommit fram till att hon inte är redo att träffa någon. Det händer mycket och hon känner att hon inte har ork och energi att lägga ned tiden på att bygga en relation. 


    Jag tycker själv att det är rätt segt att få denna förklaring. Har dock fått den tidigare av andra. Vad tycker ni andra om det? Ska man lita på hennes ord eller är det mer ett sätt för att avsluta det? Har ni själva någon erfarenhet av det? Kan tillägga att jag har status att jag söker förhållande, hon har ingen status. Hon har nämnt att hon har dejtat andra innan mig också.


    Kan också känna att jag inte förstår att man dejtar om man inte riktigt söker något. eller tänker jag fel där? 

  • Svar på tråden Jag har inte tid just nu för en relation
  • Anonym (Hk)

    Jag trodde jag var redo så begav mig ut på tinder och började skriva och så småningom dejta. Efter några dejtar insåg jag att det inte kommer funka för mitt dåliga mående eskalerade, valde då att avsluta allt.

Svar på tråden Jag har inte tid just nu för en relation