Träffat Thailändsk kvinna på Tinder. Vad tänka på?
Träffat och dejtat thailändsk tjej som jag matchade med på Tinder. Har bott i Sverige i tolv år och är separerad med svensk man, som hon även har en son med. Sonen bor halvtid hos sin pappa . Tjjejen är från Bangkok och verkar komma från en rätt välutbildad familj och har bra koll på saker och ting. Jobbar i Sverige inom vården , men jobbade på familjens företag i Bangkok. Aldrig dejtat en Thailändsk tjej tidigare, Hon messar och vill ses igen efter vår första träff. Hon är 15 år yngre än jag. Dock brukar jag träffa yngre svenska tjejer också, så inget annorlunda med det. Hon är 38 år. Jag kan och har alltid fått svenska tjejer, men är lite nyfiken på tjejer från andra kulturer. Jag tränar och håller igång med bra jobb så tillhör inte nidbilden av svenska män med thailändsk tjej.
Jag behöver lite tips vad jag behöver tänka på när jag träffar thailändska tjejer kontra svenska tjejer ? Van med svenska tjejer och där går det ju oftast runt i ett mönster hur det går till. Hon pratar och skriver bra svenska. Så inga språkförbistringar.
Hur man tar relationen vidare? Förväntas jag alltid bjuda? När är det aktuellt med sex första gången? Förväntas jag ta initativ till det mesta att ta relationen vidare?