• Anonym (ONS)

    ONS, låta killen få egentid?

    Om man får med sig en kille hem och vi har sex. Efter att jag kommit och tappar lusten att fortsätta och vill göra något helt annat. Bör man låta killen få egentid i rummet att på egen hand avsluta och komma om han vill eller kan man kräva att han lämnar på en gång? 

  • Svar på tråden ONS, låta killen få egentid?
  • Anonym (fdPåJakt)

    Jag skulle inte vilja föreslå något av dem alternativen
    När han har gjort sitt jobb och fått dig att komma, anses det nog vara god sed att du assisterar honom eller åtminstone är delaktig när han kommer.
    Du kan t ex suga av honom, runka av honom, låta honom bröstknulla dig och liknande.
    Det kanske kan vara trevligt för honom att spruta på dina bröst, i din mun eller i ditt ansikte. Finns många möjligheter att överväga.

  • Anonym (Wa)

    Vad är du för människa? Äckligt för fan.
    varför har du dragit hem honom om du inte gillar han? 


    WTF

  • Anonym (L)

    Men alltså. Om man nu har ett hemsläp har man väl det för att man vill?! 
    Om du som kvinna känner dig "nöjd" är det nog god sed att se till att även killen blir nöjd. Säg att han var så jä**a skön och att du kom (fyra) gånger på raken. 
    Nu ska du få honom att komma lika hårt genom att ta hans k*k i munnen/sexa vidare då vi kvinnor kan komma om och om igen/kolla upp vad han mer gillar. 
    Ge dig f*n på att just detta kn*llet ska han aldrig glömma! 

  • Anonym (Killen)

    Haha har varit med om något liknande. När tjejen fått orgasm så hoppar hon ur sängen och börjar ta på sig kläderna samt hintar att det är läge för mig att dra. Var mest förvånad och inte arg när jag stod där i trappen.

  • Anonym (Liko)
    Anonym (Killen) skrev 2024-03-07 10:33:14 följande:

    Haha har varit med om något liknande. När tjejen fått orgasm så hoppar hon ur sängen och börjar ta på sig kläderna samt hintar att det är läge för mig att dra. Var mest förvånad och inte arg när jag stod där i trappen.


    Tjejer börjar helt enkelt göra som killar med andra ord.
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Liko) skrev 2024-03-07 10:36:03 följande:
    Tjejer börjar helt enkelt göra som killar med andra ord.
    Då är det nog skillnad på kille och kille. Jag skulle aldrig göra så mot en tjej... skulle göra allt jag kunde för att hon också skulle få komma.

    Fast... det finns väl egoistiska typer överallt, oavsett kön.
  • Anonym (Liko)
    Anonym (fdPåJakt) skrev 2024-03-07 10:38:17 följande:
    Då är det nog skillnad på kille och kille. Jag skulle aldrig göra så mot en tjej... skulle göra allt jag kunde för att hon också skulle få komma.

    Fast... det finns väl egoistiska typer överallt, oavsett kön.

    Killar har ju oftast lättare att få orgasm än tjejer och för många killar är sexet över när han fått komma. 


    Vet inte hur många gånger jag haft sex utan att få orgasm men så fort det är killen som inte fått så är det typ katastrof och hemskt och elakt.

  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Liko) skrev 2024-03-07 11:41:47 följande:

    Killar har ju oftast lättare att få orgasm än tjejer och för många killar är sexet över när han fått komma. 


    Vet inte hur många gånger jag haft sex utan att få orgasm men så fort det är killen som inte fått så är det typ katastrof och hemskt och elakt.


    Nä, det där är nog rätt så individuellt. Jag avstår hellre från att komma, om inte min partner kommer. Jag tycker inte att det är den bästa biten med orgasm, även om det är otroligt skönt... det bästa är ju resan dit.
  • Anonym (signatur)

    Har ingen erfarenhet själv men det skulle kunna vara ok OM det är uttalat i förväg, "bara så du vet får du dra när jag har kommit". Vissa kanske går igång på det.

    Annars tycker jag TS verkar vara ett dåligt ligg Skrattande

  • Anonym (Grabb)

    Den frågeställningen har jag aldrig ställts inför...

    För mig så är väl premissen vid ett ONS att båda vill knulla!? Varken mer eller mindre! Och för mig så ligger det i sakens natur att, när man knullar, "anstränger" sig för att ge och få njutning.

    Den enda "regeln" vid ett ONS är väl att när "the deed is done" att det är fritt fram att pallra ihop sina pinaler och lämna. Likaså att det är helt ok att be personen ifråga att "åka hem". Dvs det blir ingen "övernattning" nödvändigtvis...

    Sen kan man ju hantera den "regeln" på ett snyggt sätt... typ en vit lögn att man "skall upp tidigt"... eller whatnot...

  • Anonym (ONS)

    Hör vad ni säger. Men ska man tvingas göra något man inte är bekväm med. Han kan väl lösa det själv. 

  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (ONS) skrev 2024-03-24 16:04:58 följande:

    Hör vad ni säger. Men ska man tvingas göra något man inte är bekväm med. Han kan väl lösa det själv. 


    Hör vad du säger.

    Men du kan väl lösa det du vill ha själv  - så slipper du göra andra besvikna? Det har aldrig slagit digFlört
Svar på tråden ONS, låta killen få egentid?