• Anonym (vax)

kvinnor, erotik, skönhet

Jag kollade i en bok som handlar om kvinnor med kvinnor. Det är sensuella bilder på vackra kvinnor, de framstår nästan som nymfer. I boken används uttryck som hennes skönhet, ge sig hän, upplevelser, nyfikenhet, förverkliga dina fantasier, kvinnor är vackra, starka, fascinerande, sensuella och alldeles kolossalt sexiga.

När hörde du senast något lika positivt om män och erotik?

• Svar på tråden kvinnor, erotik, skönhet
  • Anonym (L)

Hört talas om Adonis? Bara ett exempel.

• Anonym (vax)
    Anonym (L) skrev 2024-03-07 18:14:08 följande:

Hört talas om Adonis? Bara ett exempel.

Ja, menar du att det är bra exempel på nåt som är aktuellt idag?
  • Överste Senap

Känner du dig kränkt och tycker det är ojämlikt att män inte framställs i samma ordalag som kvinnor?

• Jim84
    Anonym (vax) skrev 2024-03-07 17:53:51 följande:
    kvinnor, erotik, skönhet

Jag kollade i en bok som handlar om kvinnor med kvinnor. Det är sensuella bilder på vackra kvinnor, de framstår nästan som nymfer. I boken används uttryck som hennes skönhet, ge sig hän, upplevelser, nyfikenhet, förverkliga dina fantasier, kvinnor är vackra, starka, fascinerande, sensuella och alldeles kolossalt sexiga.

När hörde du senast något lika positivt om män och erotik?

Imorse när jag hade sex med min flickvän.
  • Anonym (Igår)

Igår när jag hade sex med min fru.

• sillson

Stackars oss män som får horstämpel när vi ligger runt. Snyft, snyft!

• Anonym (vax)
    Överste Senap skrev 2024-03-07 18:29:47 följande:

Känner du dig kränkt och tycker det är ojämlikt att män inte framställs i samma ordalag som kvinnor?

Jag tycker det är tråkigt i alla fall. 
  • Anonym (Kolla upp Krista Sudmalis)

Om du är intresserad av motsvarande fast med män, kolla upp fotografen Krista Sudmalis. Hon gör konst av manlig skönhet, ibland oretusherade konstnärliga foton, ibland editerat där hon utgår från en väldigt vacker man och förbättrar efter vad ett genomsnitt av kvinnor tycker ner i minsta detalj för att skapa nånslags estetisk perfektion som skall tilltala så många som möjligt. 

Du har redan troligtvis sett ett av hennes alster som blev viralt och kallas på internetforum för "Gigachad".

Hon har liksom dedikerat sitt liv till det, att hitta den perfekta manliga estetiken och avbilda den.

• Trent

Vem har gjort boken du refererar till?

Vad hindrar dig från att göra liknande bok om män?

• Anonym (Margaritas ante porcos)

Hört talas om Robert Mapplethorpe? Herb Ritts? Bob Mizer? George Platt Lynes?

reelfoto.blogspot.com/2011/07/herb-ritts-beauty-of-man.html

www.anothermanmag.com/life-culture/9989/the-man-who-pioneered-male-erotica

www.artsy.net/article/artsy-editorial-forgotten-legacy-gay-photographer-george-platt-lynes

Men problemet var väl lite att det var kriminellt att vara gay och gilla män rätt länge, och sen att vissa är så förbålt okunniga också.

• Anonym (Nymf)

Jag hörde något liknande ur min egen mun igår, när jag hade sex med min otroliga, högt älskade och åtrådda man.

• Anonym (vax)
    Trent skrev 2024-03-08 00:11:31 följande:

Vem har gjort boken du refererar till?

Vad hindrar dig från att göra liknande bok om män?

Jamye Waxman.

Har varken kunskaper eller lust.
  • Anonym (L)
    Anonym (ABC) skrev 2024-03-08 15:16:06 följande:

Knappast kvinnors fel

I regel är det män som skönmålar kvinnorna på detta sätt och inte andra kvinnor. Men som vanligt bortser TS från det.
  • Anonym (vax)
    Anonym (L) skrev 2024-03-08 15:44:06 följande:
    I regel är det män som skönmålar kvinnorna på detta sätt och inte andra kvinnor. Men som vanligt bortser TS från det.
    Tycker det är vanligare att kvinnor också skönmålar kvinnor på ett annat sätt än när det handlar om män och erotik. Den här boken var skriven av en kvinna.
  • Anonym (vax)

Men jag minns en erotisk tidning på 90-talet (Kvinnors Affärer) där det var en artikel där kvinnor hyllade kukar. Bilder på kukar och text där kvinnor faktiskt var positiva. "Den magiska trollstaven mellan våra ben" minns jag t ex Skrattande

• Trent
    Anonym (vax) skrev 2024-03-08 15:06:08 följande:
    Jamye Waxman.

Har varken kunskaper eller lust.
    Så du vill bara gnälla?
Svar på tråden kvinnor, erotik, skönhet