• Anonym (Hotwife/cuck)

    Att låta tjejen ligga med andra

    Hur många har denna fantasi ? 
    Någon som förverkligat?
    Skulle vara sjukt hett att se tjejen njuta 

  • Svar på tråden Att låta tjejen ligga med andra
  • Anonym (YlvS)

    Du kanske bara vill ha svar från killar? Jag är tjej men har haft ett flertal trekanter med min kille och en till tjej. Jag tyckte att det var otroligt sexigt att se honom penetrera en annan tjej så kan förstå hur du känner att det känns hett.

  • Anonym (Hotwife/cuck)
    Anonym (YlvS) skrev 2024-03-10 19:52:28 följande:

    Du kanske bara vill ha svar från killar? Jag är tjej men har haft ett flertal trekanter med min kille och en till tjej. Jag tyckte att det var otroligt sexigt att se honom penetrera en annan tjej så kan förstå hur du känner att det känns hett.


    Nej nej inte bara killar, gud vad intressant! Du blev inte svartsjuk? Vems idé var det ?:)
  • Tecum
    Anonym (YlvS) skrev 2024-03-10 19:52:28 följande:

    Du kanske bara vill ha svar från killar? Jag är tjej men har haft ett flertal trekanter med min kille och en till tjej. Jag tyckte att det var otroligt sexigt att se honom penetrera en annan tjej så kan förstå hur du känner att det känns hett.


    Du är inte orolig för att han blir kär i den andra tjejen och lämnar dig?
  • Anonym (YlvS)
    Anonym (Hotwife/cuck) skrev 2024-03-10 19:54:12 följande:
    Nej nej inte bara killar, gud vad intressant! Du blev inte svartsjuk? Vems idé var det ?:)
    Nej inte svartsjuk, bara sjukt upphetsad på både min kille och den andra tjejen (är bisexuell). Den första gången var det faktiskt en gemensam vän som föreslog att vi tre skulle ha sex så det var varken min kille eller min idee men vi båda var på :P
  • Anonym (YlvS)
    Tecum skrev 2024-03-10 19:57:06 följande:
    Du är inte orolig för att han blir kär i den andra tjejen och lämnar dig?
    Nej, så har jag inte känt med någon av de tjejer vi varit med hittils. Sen finns det säkert vissa tjejer jag inte hade velat bjuda in till en trekant för att jag av någon anledning skulle se dom som för stort hot eller få en känsla av att de kunde rubba något mellan mig och min kille men överlag känner jag mig väldigt trygg med min kille och att jag är den enda han vill ha (och att dom andra tjejerna bara är personer som han vill ha sex med).
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Hotwife/cuck)
    Anonym (Erik) skrev 2024-03-10 20:44:57 följande:

    Jag har alltid drömt om att se min fru bli påsatt av ändra män. Både när jag tittar på eller att köra henne till en annan snubbe och sen få bilder när han sin kuk i hennes mun eller sprutat på henne. 

    Fantiserar om att hon suger av mig och någon polare eller random snubbe på min uppma ing. Bara fantasier än så länge. 


    Gud vad spännande ! Är du nojig att lyfta fantasin med din sambo ? Att få bilder när sin tjej blir påsatt lät ju superdexigt ! 
  • Anonym (Bertil Banan)
    Anonym (Hotwife/cuck) skrev 2024-03-10 19:48:27 följande:
    Att låta tjejen ligga med andra

    Hur många har denna fantasi ? 
    Någon som förverkligat?
    Skulle vara sjukt hett att se tjejen njuta 


    Låta henne? Bestämmer inte tjejer själva?
  • Anonym (Anonym)

    Varför vill du se din tjej va otrogen med andra killar? Vill du att hon ska va en från gatan?

  • Anonym (Noopppee3)

    Läste ett inlägg på Facebook om ett par som valde att göra detta, tjejen skulle ha sex med en annan man medans pojkvännen tittade på. De valde att bjuda in en vän till pojkvännen.
    Efteråt så blev allt skit. Både tjejen och pojkvännen ångrade sig och deras förhållande tog slut.
    Pojkvännen stod inte ut med tankarna och bilder a han fick fastetsade i hjärnan och började jämföra och fråga tjejen vem som hade störst dick, va som var bäst etc.
    Med andra ord; vissa fantasier ska bara vara fantasier.

Svar på tråden Att låta tjejen ligga med andra