• 123xyz

    6-6-6-regeln - hur drar man nytta av den?

    Just hört talas om 6-6-6-regeln, eller "6, 6 and 6". Att kvinnor föredrar män som är minst 6 fot (183 cm) långa, har 6-siffrig inkomst (dollar/år) och minst 6 tum (15 cm) lång penis (eller enligt de mer pryda 6-pack magrutor).

    Tycks ibland användas nedvärderande om kvinnors kräsenhet, men om man nu uppfyller 6-6-6-villkoren, hur kan man dra nytta av det på dejtingappar?

    Hur låter man det framgå att man är en 6-6-6:a utan att det blir avtändande skryt? Att skriva penislängd och inkomst i sin profil förväntar jag mig knappast ger några matchningar(?).

  • Svar på tråden 6-6-6-regeln - hur drar man nytta av den?
  • Anonym (Bull...)

    Vill du verkligen ha en sån ytlig partner ? Är 666 det enda du har att erbjuda en kvinna? 

  • EnAnonumius
    123xyz skrev 2024-03-12 12:22:36 följande:
    6-6-6-regeln - hur drar man nytta av den?

    Just hört talas om 6-6-6-regeln, eller "6, 6 and 6". Att kvinnor föredrar män som är minst 6 fot (183 cm) långa, har 6-siffrig inkomst (dollar/år) och minst 6 tum (15 cm) lång penis (eller enligt de mer pryda 6-pack magrutor).

    Tycks ibland användas nedvärderande om kvinnors kräsenhet, men om man nu uppfyller 6-6-6-villkoren, hur kan man dra nytta av det på dejtingappar?

    Hur låter man det framgå att man är en 6-6-6:a utan att det blir avtändande skryt? Att skriva penislängd och inkomst i sin profil förväntar jag mig knappast ger några matchningar(?).


    Vad de vill i USA måste inte betyda att det funkar i Sverige.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Mia)

    Oj, du är en 6-6-6 men lyckas ändå inte få en tjej? 

  • Anonym (Hum)

    Vill du hitta en kvinna börja med att bli en man 666 hit eller dit spelar väl ingen roll ?

  • Anonym (Burr!)

    Att en man själv beskriver sig på det sättet känns ungefär lika avtändande som "alfa" och "livets hårda skola". 

  • Anonym (Tjej)

    Aldrig hört o skulle aldrig i livet gå på så ytliga saker när jag väljer partner

  • Anonym (S)

    Sådana här trådar gör mig så förundrad. Menar du att du tycker att din längd, lön och kukstorlek är det mest intressanta med dig och det är det som du försöker "sälja in" dig med? Det är väl bättre att lägga fram de egenskaper, intressen osv som du vill bygga relationen på? Vad kommer göra dig lycklig i ett förhållande? Vad är det du är ute efter? Vad får man för typ av relation med dig? 
    Vilken typ av kvinna vill du hitta? 

    Jag skulle nog säga att de där tre sakerna inte är det minsta avgörande för majoriteten av kvinnorna. Längden behöver inte ens vara ett plus...
    Visst, en hög lön kan ju vara praktiskt som familj, men det säger inget om vad den kommer innebära. Sitter du i en lägenhet och gråter när du skiter, spelar du bort allt, älskar du att spendera pengarna, sparar du, jobbar du dygnet runt, är pengarna strikt dina eller "våra pengar är våra" i ett förhållande? 

  • Anonym (Elin)

    Min kille är en 666, men det var ju inget jag kände till när vi träffades. Förutom längden kunde jag ju se att han var över 180 liksom men inte exakt hur lång. Och paketet låg ju i byxan och syntes ju inte, och på den tiden vi träffades var han student och långt ifrån att tjäna sex siffriga i dollar.

    Han var en sjysst snygg kille helt enkelt och det var det jag föll för.

  • 123xyz
    Anonym (Mia) skrev 2024-03-12 13:38:58 följande:

    Oj, du är en 6-6-6 men lyckas ändå inte få en tjej? 


    IRL: Jo, absolut.
    På Tinder: Inte ens i närheten.
Svar på tråden 6-6-6-regeln - hur drar man nytta av den?