Nej, nu jävlar!! Nu börjar min viktresa
Idag stod vågen på ett nytt rekord: 90 kg
Och jag är 176 cm.
Ska försöka gå ner i vikt, främst genom måltidsersättning, och motion.
Idag stod vågen på ett nytt rekord: 90 kg
Och jag är 176 cm.
Ska försöka gå ner i vikt, främst genom måltidsersättning, och motion.
Kör på hårt!
Beach 2024!
Beach 2024!
DU FIXAR DET
Efter 3 graviditeter på väldigt kort tid så har jag gått upp MASSOR i vikt. Har aldrig ens vart i närheten av dessa siffror och när jag ser mig i spegeln känner jag inte igen mig längre jag tyckte innan att jag ändå var ganska söt, men nu känner jag mig ful och har aldrig sett ut såhär i ansiktet ens. Jag är 165 cm och väger 121kg. Fick nog och börja räkna kalorier nyligen har gått ner 1 kg. Så jag hejjar på dig också! Vi är grymma och vi fixar det :)
Tack alla!
Idag har jag dessvärre inte gått på en promenad eller dylikt, men än så länge har jag ätit två måltidsersättningar.
Kommer ta en tredje innan läggdags.
Vad äter du för måltidsersättning där så få rekommenderas?
Kör på! Fast måltidserättning, det.är något jag personlihen inte tror på. Jag har sett för många jobobantare i mina dar. Alla har käkat nutrilett eller andra sånna och alla har gått ner i vikt tills de är nöjda och sen gått upp plus efteråt.
Jag håller också på att gå ner i vikt. Började på 117 kg till mina 160 cm, jag har hittills gått ner 10 kg.sedan början av januari.
Men varför måltidsersättning?
Ska du äta det resten av livet?
Lägg om kosten! Dra ner på kolhydrater rejält! Ät mycket grönt, fisk, kycklingfil, baljväxter etc Ät bara sötsaker en gång/ v. Låt bli pasta, bröd etc som sagt.
Gå en promenad, en snabbare promenad i minst 30 min efter varje lunch och middag så ökar du förbränningen.
Men varför måltidsersättning?
Ska du äta det resten av livet?
Lägg om kosten! Dra ner på kolhydrater rejält! Ät mycket grönt, fisk, kycklingfil, baljväxter etc Ät bara sötsaker en gång/ v. Låt bli pasta, bröd etc som sagt.
Gå en promenad, en snabbare promenad i minst 30 min efter varje lunch och middag så ökar du förbränningen.