• Anonym (Benke)

    Vill inte längre ha ett fetto

    Har lust att skrika så till min feta fru!!!

    Efter hon fött fyra ungar verkar hon inte kunna gå ner i vikt. Hon har blivit ett riktigt FETTO me minst 7 kg mer än hon hade innan ungarna. Då va hon smal, het & snygg med ett BMI på 18! Det har fan gått ett år och jag har fått nog!!


    Som lösning för mitt sexuella problem har ja skaffat några snyggingar på sidan om. Hon kan gott ha det. Hon gnäller att det e svårt, men jag har svårt att få upp den när jag ser hennes feta mage och röv. Borde jag inte lämna för gott och skaffa en het yngre kvinna med snygga former?

  • Svar på tråden Vill inte längre ha ett fetto
  • Anonym (Ojojoj)

    Haha! Skön troll-tråd. Förbered dig på en shit storm av bibliska mått. 
    Men det är ju precis det du är ute efter. Jag plockar fram popcornen så länge. 
    Låt det eviga könskriget börja!

  • Anonym (X)

    Att hon har en fet röv ser jag inga problem med, det är bara sexigt, men med en fet mage är det värre. Lite får du stå ut med efter att du skaffat 4 barn med henne, antar du inte var ovetande om att hennes kropp knappast blir som förut. Men du är 4-barns pappa så det får du stå för. Knulla vid sidan om istället. 

  • Freddie K
    Anonym (Benke) skrev 2024-03-16 12:26:45 följande:
    Vill inte längre ha ett fetto

    Har lust att skrika så till min feta fru!!!

    Efter hon fött fyra ungar verkar hon inte kunna gå ner i vikt. Hon har blivit ett riktigt FETTO me minst 7 kg mer än hon hade innan ungarna. Då va hon smal, het & snygg med ett BMI på 18! Det har fan gått ett år och jag har fått nog!!


    Som lösning för mitt sexuella problem har ja skaffat några snyggingar på sidan om. Hon kan gott ha det. Hon gnäller att det e svårt, men jag har svårt att få upp den när jag ser hennes feta mage och röv. Borde jag inte lämna för gott och skaffa en het yngre kvinna med snygga former?


    Du låter som en riktig mansgris som inte uppskattar det han har. Ibland när jag läser såna här trådar och liknande så skäms jag över att vara man.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (HmJ)

    Lämna för gott, hon och barnen kommer att få det bättre

  • Anonym (Benke)
    Anonym (X) skrev 2024-03-16 12:37:20 följande:

    Att hon har en fet röv ser jag inga problem med, det är bara sexigt, men med en fet mage är det värre. Lite får du stå ut med efter att du skaffat 4 barn med henne, antar du inte var ovetande om att hennes kropp knappast blir som förut. Men du är 4-barns pappa så det får du stå för. Knulla vid sidan om istället. 


    Ja? Skrev att jag har mitt på sidan om. Men kan inte ha sex med frun o då blir hon misstänksam och svartsjuk.. Det är avtändande med svartsjuka oxå. Vad gör jag åt problemet att inte villa ha henne när hon vill sexa?
  • Anonym (Benke)
    Anonym (Ojojoj) skrev 2024-03-16 12:35:39 följande:

    Haha! Skön troll-tråd. Förbered dig på en shit storm av bibliska mått. 
    Men det är ju precis det du är ute efter. Jag plockar fram popcornen så länge. 
    Låt det eviga könskriget börja!


    Vill inte ha könskrig utan HJÄLPmed motsatt kön. Jag tränar 5 dagar i veckan och om jag blev fet skulle det bli 7 dgr/vecka!!

    Jag äter hyfsat hälsosamt medan frun sitter på soffan typ jämt med chokladkaka i handen. Jag har försökt fråga fint, bett och gnällt men hon tycker inte det e så illa.

    Vad fan ska man göra?
  • Anonym (Benke)
    Freddie K skrev 2024-03-16 12:40:35 följande:
    Du låter som en riktig mansgris som inte uppskattar det han har. Ibland när jag läser såna här trådar och liknande så skäms jag över att vara man.
    Jag tror inte du gillar ha sex om din kvinna förvandlad från het till fet!
    Du bara tror du vet.
  • Anonym (Benke)
    Anonym (HmJ) skrev 2024-03-16 12:41:24 följande:

    Lämna för gott, hon och barnen kommer att få det bättre


    Tror du det? 
    Jag e den som jobbar och sliter! Hon tar bara hand om ungarna. 

  • Anonym (HmJ)
    Anonym (Benke) skrev 2024-03-16 12:53:18 följande:

    Tror du det? 
    Jag e den som jobbar och sliter! Hon tar bara hand om ungarna. 


    Absolut
  • Anonym (Benke)
    Anonym (X) skrev 2024-03-16 12:37:20 följande:

    Att hon har en fet röv ser jag inga problem med, det är bara sexigt, men med en fet mage är det värre. Lite får du stå ut med efter att du skaffat 4 barn med henne, antar du inte var ovetande om att hennes kropp knappast blir som förut. Men du är 4-barns pappa så det får du stå för. Knulla vid sidan om istället. 


    Hon har barbamammas former. Rumpan e inte så illa men hon har 80% fett på mage och 30% på röven. Klart jag inte säger så till henne, fast hon märker att jag e ointresserad av hennes kropp. 
Svar på tråden Vill inte längre ha ett fetto