• Nymphomania

    Vad vill den unga killen med en 40-åring?

    Vet inte riktigt vår min tråd här hemma i för kategori men testar såhär.

    Till o börja med vill jag säga att jag tänker mycket på det här med känslomässig otrohet som används gansks friskt, uttrycket alltså. Samtidigt är väl de flesta ganska överens om att man inte kan styra någon annans tankar eller känslor, även om man är i ett förhållande så har man rätt att fantisera om vem man vill osv.
    Och känslor kan vi inte styra över men vi kan styra hur vi agerar på dom. 

    Jag hör också till de som tänker mycket på åldersskillnad. Att de flesta är inte vuxna förrän de fyllt 25 år för då är konsekvenstänket fullt utvecklat osv.
    Jag är 40 år och kommer lika bra överens med och har vänner som är runt 60, men likadant åt andra hållet, klaffar o kommer överens med de i mina barns ålder (10, 13 o 16 år) Men umgås ju inte på det sättet de under 30 typ.
    Nu är det så att jag har kontakt med en kille som är 2 år äldre än mitt äldsta barn. En kille, vi kan kalla honom Noel.

    Noel har sett mig på gymnasiet, han går samma program som min äldsta dotter o han har sett mig då jag lämnar  jag lämnar o hämtar henne. Han började skriva till mig på fb att han tycker att jag är otroligt vacker. Han är otroligt vältalig och mogen för sin ålder (fyller 19 i helgen) och till att börja med så blev vi vänner, över msn. Men han gav mig komplimanger och skickade bilder på sig själv. Jag drogs med. Försökte hela tiden vara den vuxna, ansvarsfulla. Berättade såklart att jag är gift osv. Han har flickvän. 
    Jag älskar min man och vårat äktenskap som tidigare varit lite ansträngt pga händelser o påfrestningar i vardagen, fick ändå en uppsving i början på året.
    Jag blev pånyttförälskad och vår väldigt harmonisk och nöjd i äktenskapet o med livet överhuvudtaget. 
    Men så dök den här Noel upp.
    Han vände upp o ner på mina känslor. Han är den snyggaste kille Jag sett (lika snygg som maken fast på ett annat sätt)
    Han är musiker och har indianpåbrå, han är hårdrockare. Han är som tagen från mina innersta sexfantasier. Jag skriver sexnoveller och har på riktigt tidigare skrivit noveller som man kan tro är byggda på honom, innan jag ens visste att han existerade. Hur värjar man sig från sina fantasier liksom. Han försvann ett tag, höll på att bli påkommen, blockade mig. Jag var ledsen men tänkte det var lika bra. Sen efter en månad tog han upp kontakten via sms OCH på msn. Skrev typ 5 meddelanden till mig innan jag svarade.Var ångerfull och skrev typ "vi kan lösa det här". Jag svarade att jag blev lite ledsen när han försvann (dumt, jag vet) och sen frågade jag rent ut vad han ska med mig till, vad han får ut av att ha kontakt med en gift, 40-årig kvinna vars äldsta barn är 2 år yngre än honom. Att visserligen har jag stora bröst men det finns det många som har och att han kan ju få vem han vill. 
    Han svarade att han tycker om mig, på riktigt, att han vill ses o lära känna mig.
    Tjatade om att ses på stan eller på skolan. Jag kunde inte, var med barnen.
    Då blev han off, slutade nästan skriva.

    Jag känner starkt för honom. Han är placerad i familjehem efter att haft drogproblem som väldigt ung. Hans svåra erfarenheter har förmodligen gjort honom äldre själslig, mognadsmässigt. 
    Hans sätt att uttrycka sig, att charma mig, känns jämngammal nästan. 
    Och han är så fruktansvärt fin! Hela han.
    Jag vill ha honom i mitt liv, jag vill träffa honom o se hur det känns, om han verkligen är så jag uppfattat honom.
    Men ja, vill han mer än bara vänskap, som det verkar så kommer jag nog inte stå emot... Jag vet varken ut eller in.
    Vad vill han? Och skriv inte bara att han vill ha en trofé, få chansen med en skolkamrats mamma, för då finns det säkert säkrare kort därute, mer tillgängliga kvinnor. Han skulle kunna välja o vraka, på riktigt. Han är ju inte desperat haha. 

  • Svar på tråden Vad vill den unga killen med en 40-åring?
  • Studentpappa

    Tror du dina barn blir stolta över morsans kris när hon vänstrat med en yngling på samma skola? En sak är då säker, ökänd lär du bli.


    Ride it like you stole it
  • Öland 4ever

    Ynglingen söker bevisligen en modersgestalt som han kanske inte får av sin mamma. Hjälp killen och ge honom ömhet men HÅLL ER BORTA FRÅN SEX!!!  Demon


    Bor man på Öland så varför inte Öland 4ever (www.oland4ever.com)
  • Anonym (Hmm)

    En trasig ung kille med ett tungt bagage stöter på dig... Lämna honom ifred,

  • Anonym (Äter din kaka)
    Öland 4ever skrev 2024-03-22 19:06:06 följande:

    Ynglingen söker bevisligen en modersgestalt som han kanske inte får av sin mamma. Hjälp killen och ge honom ömhet men HÅLL ER BORTA FRÅN SEX!!!  Demon


    Dubbelmoral. Hade du sagt samma om TS var en man? Näää!
  • Anonym (orion)
    Nymphomania skrev 2024-03-22 18:36:48 följande:
     Jag skriver sexnoveller och har på riktigt tidigare skrivit noveller som man kan tro är byggda på honom, innan jag ens visste att han existerade. 

     


    Vill du att vi skall recensera din historia som sexnovell eller ta ställning till den moraliska aspekten i den plot som du använder i din historia?

    Tycker själv historian sabbades av lite onödiga överdrifter som det där med den indianske hårdrockaren och dina stora bröst. 
  • Anonym (Äter din kaka)

    YOLO, ta chansen. Han är vuxeN och värsta som kan hända är att det inte händer något.Män gör sånt ofta, så kör på kvinna. You go girl!

  • Anonym (köl 'LÖN)
    Nymphomania skrev 2024-03-22 18:36:48 följande:
    Vad vill den unga killen med en 40-åring?

    Vet inte riktigt vår min tråd här hemma i för kategori men testar såhär.

    Till o börja med vill jag säga att jag tänker mycket på det här med känslomässig otrohet som används gansks friskt, uttrycket alltså. Samtidigt är väl de flesta ganska överens om att man inte kan styra någon annans tankar eller känslor, även om man är i ett förhållande så har man rätt att fantisera om vem man vill osv.
    Och känslor kan vi inte styra över men vi kan styra hur vi agerar på dom. 

    Jag hör också till de som tänker mycket på åldersskillnad. Att de flesta är inte vuxna förrän de fyllt 25 år för då är konsekvenstänket fullt utvecklat osv.
    Jag är 40 år och kommer lika bra överens med och har vänner som är runt 60, men likadant åt andra hållet, klaffar o kommer överens med de i mina barns ålder (10, 13 o 16 år) Men umgås ju inte på det sättet de under 30 typ.
    Nu är det så att jag har kontakt med en kille som är 2 år äldre än mitt äldsta barn. En kille, vi kan kalla honom Noel.

    Noel har sett mig på gymnasiet, han går samma program som min äldsta dotter o han har sett mig då jag lämnar  jag lämnar o hämtar henne. Han började skriva till mig på fb att han tycker att jag är otroligt vacker. Han är otroligt vältalig och mogen för sin ålder (fyller 19 i helgen) och till att börja med så blev vi vänner, över msn. Men han gav mig komplimanger och skickade bilder på sig själv. Jag drogs med. Försökte hela tiden vara den vuxna, ansvarsfulla. Berättade såklart att jag är gift osv. Han har flickvän. 
    Jag älskar min man och vårat äktenskap som tidigare varit lite ansträngt pga händelser o påfrestningar i vardagen, fick ändå en uppsving i början på året.
    Jag blev pånyttförälskad och vår väldigt harmonisk och nöjd i äktenskapet o med livet överhuvudtaget. 
    Men så dök den här Noel upp.
    Han vände upp o ner på mina känslor. Han är den snyggaste kille Jag sett (lika snygg som maken fast på ett annat sätt)
    Han är musiker och har indianpåbrå, han är hårdrockare. Han är som tagen från mina innersta sexfantasier. Jag skriver sexnoveller och har på riktigt tidigare skrivit noveller som man kan tro är byggda på honom, innan jag ens visste att han existerade. Hur värjar man sig från sina fantasier liksom. Han försvann ett tag, höll på att bli påkommen, blockade mig. Jag var ledsen men tänkte det var lika bra. Sen efter en månad tog han upp kontakten via sms OCH på msn. Skrev typ 5 meddelanden till mig innan jag svarade.Var ångerfull och skrev typ "vi kan lösa det här". Jag svarade att jag blev lite ledsen när han försvann (dumt, jag vet) och sen frågade jag rent ut vad han ska med mig till, vad han får ut av att ha kontakt med en gift, 40-årig kvinna vars äldsta barn är 2 år yngre än honom. Att visserligen har jag stora bröst men det finns det många som har och att han kan ju få vem han vill. 
    Han svarade att han tycker om mig, på riktigt, att han vill ses o lära känna mig.
    Tjatade om att ses på stan eller på skolan. Jag kunde inte, var med barnen.
    Då blev han off, slutade nästan skriva.

    Jag känner starkt för honom. Han är placerad i familjehem efter att haft drogproblem som väldigt ung. Hans svåra erfarenheter har förmodligen gjort honom äldre själslig, mognadsmässigt. 
    Hans sätt att uttrycka sig, att charma mig, känns jämngammal nästan. 
    Och han är så fruktansvärt fin! Hela han.
    Jag vill ha honom i mitt liv, jag vill träffa honom o se hur det känns, om han verkligen är så jag uppfattat honom.
    Men ja, vill han mer än bara vänskap, som det verkar så kommer jag nog inte stå emot... Jag vet varken ut eller in.
    Vad vill han? Och skriv inte bara att han vill ha en trofé, få chansen med en skolkamrats mamma, för då finns det säkert säkrare kort därute, mer tillgängliga kvinnor. Han skulle kunna välja o vraka, på riktigt. Han är ju inte desperat haha. 


    Du kan mycket väl vara en trofé. Du är gift = han blir av med dig när han vill eftersom han kan hota med att tala om allt för din man, dina barn, berätta på stan osv. 
    Det kan också vara så att om han får dig att lämna hela ditt trygga liv för honom så får han en kick. Han har en missbrukarpersonlighet och att byta ut droger mot sexkickar är inte helt ovanligt. 


    Han låter troligen mer mogen på många sätt iom sitt missbruk men ofta stannar tidigare missbrukare kvar mentalt i en lägre ålder när det väl kommer till kritan. 


    Du kan vara en trygg hamn, du har ett ordnat liv, du har en familj, han har kanske aldrig känt det tidigare och då blir du ett slags ideal. Han vill ha det du har i familjen och tror att han kan få det med dig. Det är inte särskilt sunt. 


     Skit i vad han vill. Vad vill du? Vill du skilja dig från din man och starta ett förhållande med den här killen? 


    Vill du riskera att dina barn tar avstånd från dig? Vill du riskera det liv helt enkelt, som du har idag för att få ligga med den här killen? 


    Inleder du ett förhållande med honom medan du är kvar i ditt äktenskap riskerar du en jäkla massa eftersom du blir mer sårbar än honom. Han får övertaget iom att du är gift och har barn i samma ålder som honom. 


    Är det värt det för ett ligg? 

  • Anonym (Jo)

    Han är bara ute efter sex! vad andra än skriver här!
    Been there, done that. Couple of times.
    /Milf

  • Postman

    Jag är skeptisk till att detta ens är sant men men om det är så, så håller jag med studentpappa, ökänd lär du bli om du löper linan ut. 

  • Grönvarg
    Anonym (Jo) skrev 2024-03-22 20:45:58 följande:

    Han är bara ute efter sex! vad andra än skriver här!
    Been there, done that. Couple of times.
    /Milf


    Vaddå är det news för er? Att vi vill bli upplärda men inte ha förhållande med en riktig milf som dessutom råkar vara riktigt kåt och slynig? 
Svar på tråden Vad vill den unga killen med en 40-åring?