• Anonym (Sexdraken)

    Varför tror du att du tänker på sex?

    Många män och kvinnor tänker på sex, varje dag kanske.
    Varför tror du att du gör det?
    Jag personligen har alltid varit nyfiken på det, och så attraheras jag av kvinnor och tänker på sex om jag ser en kvinna jag tycker ser sexig ut. Jag tycker sex är skönt och spännande, och det jag gillar vill jag göra igen. Samma med det jag tycker är gott att äta, jag vill äta det igen. Det är säkert nåt biologiskt, att jag blir påmind om att jag är en sexuell varelse. Det pockar på, som det heter. Det är längesen jag hade sex, så det spelar nog också in. Men jag tror att många som har sex också tänker på sex. De kanske hade en spännande helg senast, och längtar till nästa gång.

  • Svar på tråden Varför tror du att du tänker på sex?
  • Freddie K

    Jag har inte haft sex på länge så därför tänker jag mycket ¨på det. It is as simple as that. 


    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Kåtkvinna)

    Ju mer sex jag har, desto mer tänker jag på sex.
    Jag tänker på sex löjligt mycket. 
    Tycker det är roligt, vill testa nya saker, engagera mig i det och anstränga mig. 
    Jag tar sex seriöst och ser det nästan som ett intresse. Men inte perverst på något sätt, utan rätt normalt.
    Vet inte varför jag tänker så mycket på det faktiskt. Men alltid så, torra perioder tänker jag också mycket sex men tänker alltid mer på det när jag haft mer sex. Blir liksom kåtare och vill ha mer. I torra perioder vänjer man sig lite och kan tom glömma hur jävla gött det är ju.

  • Freddie K
    Anonym (Kåtkvinna) skrev 2024-03-23 12:21:33 följande:

    Ju mer sex jag har, desto mer tänker jag på sex.
    Jag tänker på sex löjligt mycket. 
    Tycker det är roligt, vill testa nya saker, engagera mig i det och anstränga mig. 
    Jag tar sex seriöst och ser det nästan som ett intresse. Men inte perverst på något sätt, utan rätt normalt.
    Vet inte varför jag tänker så mycket på det faktiskt. Men alltid så, torra perioder tänker jag också mycket sex men tänker alltid mer på det när jag haft mer sex. Blir liksom kåtare och vill ha mer. I torra perioder vänjer man sig lite och kan tom glömma hur jävla gött det är ju.


    Brukar du ofta ta hand om saken själv, så att säga?
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Kåtkvinna)
    Freddie K skrev 2024-03-23 12:25:17 följande:
    Brukar du ofta ta hand om saken själv, så att säga?
    Ja, oja.
  • Anonym (Sällan)

    Jag är en kvinna och jag tänker på sex väldigt sällan. Det händer aldrig att jag ser en man och tänker på sex. Bara när jag var kär och det har hänt 2 gånger i mitt liv :)

  • Freddie K
    Anonym (Kåtkvinna) skrev 2024-03-23 12:26:31 följande:
    Ja, oja.
    Hur ofta blir det? Förlåt om jag frågar så mycket, men jag är ganska nyfiken av mig.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Sexdraken)
    Anonym (Kåtkvinna) skrev 2024-03-23 12:21:33 följande:

    Ju mer sex jag har, desto mer tänker jag på sex.
    Jag tänker på sex löjligt mycket. 
    Tycker det är roligt, vill testa nya saker, engagera mig i det och anstränga mig. 
    Jag tar sex seriöst och ser det nästan som ett intresse. Men inte perverst på något sätt, utan rätt normalt.
    Vet inte varför jag tänker så mycket på det faktiskt. Men alltid så, torra perioder tänker jag också mycket sex men tänker alltid mer på det när jag haft mer sex. Blir liksom kåtare och vill ha mer. I torra perioder vänjer man sig lite och kan tom glömma hur jävla gött det är ju.


    Jag har läst att det är vanligt att kvinnor stänger av, om de inte haft en partner på länge. Tänker knappt på sex, onanerar inte.
    Jag har aldrig haft ett förhållande och bara legat en gång, för 17 år sen. Jag har verkligen inte stängt av.
  • Anonym (Kåtkvinna)
    Freddie K skrev 2024-03-23 12:27:49 följande:
    Hur ofta blir det? Förlåt om jag frågar så mycket, men jag är ganska nyfiken av mig.
    Ja alltså det går väl i perioder. Just nu är jag i en jäklig skön, relativt ny, kk-relation. Så nu tänker jag på sex säkert minst en gång i timmen. För nu är sexlivet underbart. Precis som när man hittat en ny träningsform, då vill man köra det hela tiden. Tillexempel...
    Men när jag var med mitt ex, som var kass i sängen, då tänkte jag inte så ofta på det. Svårt att säga hur ofta men betydligt mer sällan, radikal skillnad.
    Nu tänker jag på sex det första jag gör när jag vaknar och det sista innan jag somnar och tusen gånger emellan haha! 
  • Freddie K
    Anonym (Kåtkvinna) skrev 2024-03-23 12:31:50 följande:
    Ja alltså det går väl i perioder. Just nu är jag i en jäklig skön, relativt ny, kk-relation. Så nu tänker jag på sex säkert minst en gång i timmen. För nu är sexlivet underbart. Precis som när man hittat en ny träningsform, då vill man köra det hela tiden. Tillexempel...
    Men när jag var med mitt ex, som var kass i sängen, då tänkte jag inte så ofta på det. Svårt att säga hur ofta men betydligt mer sällan, radikal skillnad.
    Nu tänker jag på sex det första jag gör när jag vaknar och det sista innan jag somnar och tusen gånger emellan haha! 
    Det låter ju bra. Har ni en bra kk-relation då?
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Kåtkvinna)
    Anonym (Sexdraken) skrev 2024-03-23 12:27:59 följande:
    Jag har läst att det är vanligt att kvinnor stänger av, om de inte haft en partner på länge. Tänker knappt på sex, onanerar inte.
    Jag har aldrig haft ett förhållande och bara legat en gång, för 17 år sen. Jag har verkligen inte stängt av.
    Sånt måste väl ändå gå i perioder tänker jag. 
    Jag har alltid onanerat även i torra perioder. 
    Men har hört samma faktiskt.. jag tror att upplever man inte bra sex, vilket många säkert inte gör, så blir man nog inte lika intresserad helt enkelt. 
    Wow, bara en gång. 
Svar på tråden Varför tror du att du tänker på sex?