• aliceen

    Raka pungen!

    hej alla, jag kunde inte hitta någon tidigare tråd kring detta ämne. Men jag undrar varför killar inte väljer att raka pungen? När man leker med bollarna så vill man ju inte, eller iaf inte jag att de ska vara håriga? men säg gärna hur ni andra kvinnor vill ha det och ni män kan väll skriva om vad ni tycker

    allt väl

  • Svar på tråden Raka pungen!
  • Anonym (Man och make)
    aliceen skrev 2024-03-25 18:59:37 följande:
    Raka pungen!

    hej alla, jag kunde inte hitta någon tidigare tråd kring detta ämne. Men jag undrar varför killar inte väljer att raka pungen? När man leker med bollarna så vill man ju inte, eller iaf inte jag att de ska vara håriga? men säg gärna hur ni andra kvinnor vill ha det och ni män kan väll skriva om vad ni tycker

    allt väl


    Min pung är hårig - eller rättare sagt VAR hårig förut. Numer är den mer eller mindre alltid slätrakad. 

    Min fru sedan många år (30+!) var väldigt bestämd att inte ta bort mer hår än möjligen bikinilinjen lite grovt nån gång om vi råkade skulle på badhuset. Jag trimmade lite grovt mest för att jag trivdes med det.

    Numer sen några år tillbaka har hon ändrat sig rejält och är oftast helt slät. Hon upptäckte att hon gillar det helt enkelt. Då kändes det naturligt att jag också skulle vara helt slät inklusive pung. Känns trevligt.

    Det är en enkel sak att raka pungen, jag drar regelbundet med rakhyvel helt enkelt, precis som resten av de intima delarna. Tycker inte det är svårt eller betungande på nåt sätt.

    Jag trivs mycket bättre idag när vi båda är släta! Rekommenderas!
    Vill man inte alls det är nån annan lösning så klart helt rätt det också, alla ska göra som den vill.

    Lycka till!
  • nordas
    aliceen skrev 2024-03-25 18:59:37 följande:
    Raka pungen!

    hej alla, jag kunde inte hitta någon tidigare tråd kring detta ämne. Men jag undrar varför killar inte väljer att raka pungen? När man leker med bollarna så vill man ju inte, eller iaf inte jag att de ska vara håriga? men säg gärna hur ni andra kvinnor vill ha det och ni män kan väll skriva om vad ni tycker

    allt väl


    Jag är inte heller någon vän av oönskad hårväxt. Jag brukar raka hela kroppen när jag tycker att det blivit för mycket. Min grad av behåring är inte stor, men jag känner mig obekväm ändå av det jag har. Kunde jag välja bort skägget skulle jag. Har aldrig känt att jag vill låta det växa. Nu är det dessutom grått så då blir man 10 år äldre i ett nafs. Genitalierna putsar jag också.
  • Anonym (aliceen (18))
    nordas skrev 2024-03-25 20:42:13 följande:
    Jag är inte heller någon vän av oönskad hårväxt. Jag brukar raka hela kroppen när jag tycker att det blivit för mycket. Min grad av behåring är inte stor, men jag känner mig obekväm ändå av det jag har. Kunde jag välja bort skägget skulle jag. Har aldrig känt att jag vill låta det växa. Nu är det dessutom grått så då blir man 10 år äldre i ett nafs. Genitalierna putsar jag också.
    Haha okej!
  • Anonym (Tjej)

    Vill helst aldrig röra någons pung så jag bryr mig inte 

  • Anonym (?)
    Anonym (Tjej) skrev 2024-03-25 21:02:48 följande:

    Vill helst aldrig röra någons pung så jag bryr mig inte 


    Då lär det ju inte spela någon roll huruvida den är rakad eller inte - eller hur?
  • Anonym (fdPåJakt)

    En tidigare älskarinna förordade att jag skulle ansa både runt kuken och pungen. Hon tyckte att det var mycket trevligare. Upptäckte när jag testade att det kändes mycket skönare att vara renrakad eller åtminstone ansad.
    Numer så brukar jag ansa åtminstone någon gång i månaden. Min nuvarande kvinna är inte så brydd dock. Smaken är som baken...

    Jag använder Philips oneblade. Har provat lite olika, men den tycker jag är mest skonsam och har aldrig fått några skador med den.

  • Unaz

    Hårborttagningskräm typ Weet är att föredra framför rakhyveln tycker jag. Snabbt gjort :)

  • Anonym (Man och make)
    Unaz skrev 2024-03-26 11:09:44 följande:

    Hårborttagningskräm typ Weet är att föredra framför rakhyveln tycker jag. Snabbt gjort :)


    Svider det inte? Eller luktar illa?
  • Freddie K

    Jag försöker alltid att vara rakad, även om ingen ser det, men det är mest för mig själv. Jag tycker det är skönt att vara rakad.


    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
Svar på tråden Raka pungen!