• Anonym (En tråkmåns)

Vill bli bättre i sängen

Jag är en rätt kul prick, pratsam och social. Älskar humor och kan prata med din flesta och är bra på att ta för mig. Förutom i sängen. Där är jag nog rätt tråkig. Har haft en långvarig förhållande bakom mig där sexet funkade bra. Men var nog för att vi var "lika tråkiga" missionären mest, och lite oralsex. Men jag är väldigt feg att testa nya ställningar. Hade en kille nu i nån månad men tog slut pga att sexet inte funkade. Han sa inte rent ut att sexet var tråkigt men förstod det ändå. Så nu vill jag bli mer vild i sängen helst utan leksaker och så. Vill bli modigare med olika ställningar. Tips?

• Svar på tråden Vill bli bättre i sängen
  • Anonym (Mia)

Ligg med folk du är sjukt tänd på och som är det på dig säger jag. Skulle säga att det löser sig då. Gå in i känslan och tänk inte medvetet på vad du ska göra härnäst. När det är bra är det ett slags flow för mig, inte handlingar som utförs bara.

• Dilf

Det viktigaste är nog att du har sex med någon som du känner dig trygg med.
    Då kan du också utvecklas i den takt eller utsträckning som du SJÄLV vill.
    Utgå alltid från dina egna känslor och vilja.
    Försök slappna av och ta det inte så allvarligt, kommer bli kanon ska du se

• Tom Araya

Träffa någon du känner dig trygg och avslappnad med, som respekterar dig och visar att han är mån om din njutning och välmående. Det kan nog vara en fördel om han har lite mer erfarenhet.

Sedan är det viktigt att du kommunicerar vad du vill ha, så han förstår. Ni kan sedan dela på uppgiften att initiera sådant som är nytt eller annorlunda och spännande (i alla fall för dig som mindre erfaren).

Sedan så tycker jag det viktigaste är att hon visar lust och vilja och tänker på både sin egna och sin partners njutning för att jag ska gilla henne som sexpartner. Att vi gillar ungefär samma saker är också ganska viktigt. 

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Mia) skrev 2024-04-02 16:12:39 följande:

Ligg med folk du är sjukt tänd på och som är det på dig säger jag. Skulle säga att det löser sig då. Gå in i känslan och tänk inte medvetet på vad du ska göra härnäst. När det är bra är det ett slags flow för mig, inte handlingar som utförs bara.

Skulle du säga samma till en man? Om han är sjukt tänd på en kvinna, känns inte det läskigt? Kan en man räkna med att en kvinna känner så för honom? Eller är det snarare nåt som män inbillar sig?
    Det bara löser sig då, säger du. Vi kan ta mig som exempel. Jag har bara legat en gång, för 17 år sen.
  • Anonym (Mimmi)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-04-02 18:45:57 följande:
    Vill bli bättre i sängen
    Skulle du säga samma till en man? Om han är sjukt tänd på en kvinna, känns inte det läskigt? Kan en man räkna med att en kvinna känner så för honom? Eller är det snarare nåt som män inbillar sig?
    Det bara löser sig då, säger du. Vi kan ta mig som exempel. Jag har bara legat en gång, för 17 år sen.
    Det bästa och optimala är väl att man är sjukt tända på varandra?
    Jag skulle inte ligga om det inte vore så.
    Fast för oss är det inget problem, jag blir helt pirrig bara jag tänker på honom!
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Mimmi) skrev 2024-04-02 18:52:57 följande:
    Det bästa och optimala är väl att man är sjukt tända på varandra?
    Jag skulle inte ligga om det inte vore så.
    Fast för oss är det inget problem, jag blir helt pirrig bara jag tänker på honom!
    Absolut. Så vill jag känna, och vill att hon också känner så.
    Det är ju positivt att du känner så för en man.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-04-02 18:45:57 följande:
    Läskigt, varför då? Vilken märklig fråga. Det är ju grunden i att vara tillsammans med någon, att båda känner så. Menar du att man skulle vara rädd för den man dejtar eller är tillsammans med?

Vet inte vad jag ska göra med resten av vad du skriver, det är oförståeligt. Ett förälskat par inbillar sig inget vad jag märkt av?

Ja, ingen kan ju ha missat dina upplevelser som du upprepar i ungefär varje tråd, även dom trådar som inte är dina. Vad har det med TS fråga att göra?
  • Jim84

Ta för dig. De kvinnor jag haft bäst sex med har varit de som varit i ohämmad kontakt med sin egen njutning. Oavsett ålder, oavsett utseende.

De tråkigaste kvinnorna har varit de initiativlösa.

• Anonym (En tråkmåns)
    Anonym (Mia) skrev 2024-04-02 16:12:39 följande:

Tack. Var kanske det som var felet med den man jag hade ihop med nu för ett tag sen.  Vi var nog inte riktigt menade för varandra över lag 
Svar på tråden Vill bli bättre i sängen