min man blir en helt annan person när han dricker
Hej alla, jag älskar min kille vi är typ samma person, vi skrattar så jävla mycket, hittar på roliga saker, sexlivet är toppen, allt är skit bra. förutom när han dricker. Han blir en helt annan person, han blir otrevlig, pratar i gåtor, slutar svara i telefon, glömmer bort vad han säger till mig och om det blir bråk (när jag visar att jag reagerar på hans beteende) då brakar helvetet löst. Han kan aldrig gå ut med polarna käka middag och ta några öl och sen dra sig hem. Utan han måste alltid dricka sig full och sen ta sig hem så sent som möjligt. Jag är en känsloperson så jag blir väldigt påverkad av att han blir okänslig och otrevlig mot mig på fyllan medans jag blir kärleksfull och alltid ser till att uppdatera honom om vad jag gör och vad som händer när jag är ute man han ger mig inte samma tillbaka. Jag blir sjukt less på det beteendet och jag vet inte vad jag ska göra eller hur jag ska ta upp det med honom. jag har tagit upp det förut men vill inte känna mig gnällig heller. Skulle uppskatta väldigt mycket om jag fick tips på hur jag kan ta upp det. Jag vill verkligen att den här relationen ska fungera