• Anonym (Glans)

Kvinnor - hur ofta onanerar ni?

Som rubriken, hur ofta och vid vilka tillfällen och situationer? På jobbet, hemma i soffan eller annat..?

• Svar på tråden Kvinnor - hur ofta onanerar ni?
  • Anonym (Hh)

Normalt kanske en gång varannan vecka.  Nu har jag gjort det typ varannan dag istället (har nog vårkänslor).
    Ligger i sängen, tittar på porr och använder satisfyern. 

• Anonym (Glans)
    Anonym (Hh) skrev 2024-04-06 20:51:28 följande:

Normalt kanske en gång varannan vecka.  Nu har jag gjort det typ varannan dag istället (har nog vårkänslor).
    Ligger i sängen, tittar på porr och använder satisfyern. 

Skönt! ;)
  • Anonym (Ylva)

Vareier och dagligen i perioder och mer sällan i andra perioder.
    Blir oftast i duschen med duschmunstycket mot clitoris.
    Kommer snabbast så.

• Anonym (?)

Vad är det för fråga och vad ska du med eventuella svar till? För du någon sorts statistik över detta?

• Anonym (E)

I stort sett varje dag. Jag gör det då jag känner för det. I sängen, i duschen, på lunchen då jag jobbar hemma osv.

• Anonym (Kvinna)

Allt från 2 ggr/ dag tillvar 3-4 månad.
    Hemma bara

• Pehrmedh
    Anonym (?) skrev 2024-04-06 21:48:21 följande:

Vad är det för fråga och vad ska du med eventuella svar till? För du någon sorts statistik över detta?

Det är nog SCB som gör sin nationella onaniundersökning.
  • Anonym (Glans)
    Anonym (?) skrev 2024-04-06 21:48:21 följande:

Frågan är uppenbar och ja, alla svar förs in i en specifik utredning på beställning av ett hemligt institut för att sedan stötas och blötas ända tills alla dumma frågor är utredda. Därefter kommer materialet att offentliggöras den 29:februari tre år på raken utom när skottår infaller.
    Ställ samma fråga till samtliga frågeställare här på forumet och du får samma svar.
    Hälsa pastorn.
  • Anonym (?)
    Anonym (Glans) skrev 2024-04-06 22:22:11 följande:
    Frågan är uppenbar och ja, alla svar förs in i en specifik utredning på beställning av ett hemligt institut för att sedan stötas och blötas ända tills alla dumma frågor är utredda. Därefter kommer materialet att offentliggöras den 29:februari tre år på raken utom när skottår infaller.
    Ställ samma fråga till samtliga frågeställare här på forumet och du får samma svar.
    Hälsa pastorn.
    Imponerande! Verkligen!
    Lycka till med statistiken.
  • Anonym (Glans)
    Anonym (?) skrev 2024-04-06 22:24:16 följande:
    Imponerande! Verkligen!
    Lycka till med statistiken.
    Tack. Sarkasmer bearbetas också och diarieförs.
    Hörs sen.
Svar på tråden Kvinnor - hur ofta onanerar ni?