Fundersam
Hej nyligen börjat prata med en man som bor ca 30 mil bort han är ca 10 år äldre än mig, jag är 40 kvinna. Vi har pratat mycket varje dag på telefon osv och även pratat om att ses. Vi har även pratat om sex och så vad man gillar och inte, har berättat för honom att jag blivit psykiskt och sexuellt misshandlad i flera år i en tidigare relation och att jag därför är lite försiktig/ vaksam när jag träffar någon ny vill lära känna på riktigt och så. Han har sagt att han vill att jag kommer ner till honom och stannar i 3 dagar 2 nätter, att han vill ha sex första dagen jag kommer för att få hela upplevelsen samt filma de tre första gångerna vi har sex så att jag inte kan anmäla honom för våldtäckt sen om vi skulle bråka. Jag sa att jag inte var bekväm med det och inte vill det men han tyckte att jag måste ge honom det och måste vara lite tillmötesgående.
Han har även uttrtyckt att jag är svår pga mina tidigare förhållande att jag då inte går med på saker utan att krångla.
berättade för honom att mitt ex som misshandlade mig psykiskt i flera år sa nedsättande ord till mig, kallade mig hora osv, trotts att han vet detta vill denna mannen kalla mig hora i sängen och säga till honom typ att jag är din lilla hora på svenska eller andra språk, skicka videos till honom när jag säger det och så, sa till honom att detta troligtvis kommer trigga saker reaktioner osv hos mig då sa han att han säger det på ett annat språk bara.
När vi pratar så kan vi prata om mycket och länge men ofta så drar han upp mina ex och vad de gjorde mot mig och hur ?skadad? / svår jag blivit efter det och skulle ju uppskatta hans fina sidor tillgivenhet osv mer om jag inte varit med om det. Och bara för att han är snäll och tillgiven mot mig nu så ska jag gå med på saker som jag inte vill göra för att göra honom glad, man måste ju ge och ta som han sa.
Har dragit mig undan lite senare dagarna för jag har funderat mycket, och Han har märkt det att jag ändrat mig lite på hur vi pratar och så.
någon som varit med om liknade eller har erfarenhet av liknande, har inte träffat honom ännu,