• Anonym (M)

    Tight eller normal

    Vad föredrar ni? Varit trådar om detta och det väckte en tanke hos mig. är jag stor eller normal? Eller tight? Svårt att avgöra själv. Endel säger får man in två fingrar är det normalt? men alla har ju olika storlekar på sina fingrar. Och folk säger att känner man mycket vid sex är man trång. Men kan ju vara killen som har stor? Hur vet man egentligen? Killar kan ju mäta sina och ser i porrfilm.. men vi kvinnor kan ju inte se hur en tjej ser ut där inuti.. är man hetero så har man ju ingen aning om hur andra tjejers underliv är. Jag frågade iaf min kille om jag va tight eller slapp. Han svarade mitt mellan.. sen frågade jag hur han menar och svarar att jag inte är supertight och inte heller slapp. betyder det att jag är stor men att han inte vill säga det? Eller betyder det att jag är som han säger? Vet ju att många män ofta vill smickra sina flickvänner, så är man tight får man nog höra det. Jag va tight innan jag födde barn och tidigare pojkvänner sa alltid det. Min nuvarande kommenterar inte mitt underliv, förutom när jag frågade..

  • Svar på tråden Tight eller normal
  • Anonym (2016)

    Jättesvårt att avgöra för en utomstående. Finns ju egentligen bara ett sätt att veta det.
    Men om jag är med någon som är väldigt tight så låter jag henne få veta det.

    Brukar killar komma snabbt med dig? Det kan ju vara en indikation ?


     

  • Anonym (M)
    Anonym (2016) skrev 2024-04-18 22:59:15 följande:

    Jättesvårt att avgöra för en utomstående. Finns ju egentligen bara ett sätt att veta det.
    Men om jag är med någon som är väldigt tight så låter jag henne få veta det.

    Brukar killar komma snabbt med dig? Det kan ju vara en indikation ?


     


    Har bara legat med min nuvarande Senaste 5 åren. Han kommer inte fort.. men han kommer inte fort när jag runkar av han heller? 
  • Anonym (2016)
    Anonym (M) skrev 2024-04-18 23:04:30 följande:
    Har bara legat med min nuvarande Senaste 5 åren. Han kommer inte fort.. men han kommer inte fort när jag runkar av han heller? 
    Killarna innan då?
    Nja runka brukar iaf inte jag komma alls av, krävs mer än så. Men alla är ju olika.
  • Anonym (M)
    Anonym (2016) skrev 2024-04-18 23:06:39 följande:
    Killarna innan då?
    Nja runka brukar iaf inte jag komma alls av, krävs mer än så. Men alla är ju olika.
    Min nuvarande kommer efter 20 min ibland går de snabbare ibland tar det längre tid? alltså när vi har sex. När jag va 15-18 fick jag alltid höra att jag va trång för trång. Dom kom direkt. Sen vid 22-23 års ålder hände nåt, då tog de tid för dom flesta killarna? endel kom inte? men inte tänkt att det har med mig att göra fören nu
  • Anonym (2016)
    Anonym (M) skrev 2024-04-18 23:08:41 följande:
    Min nuvarande kommer efter 20 min ibland går de snabbare ibland tar det längre tid? alltså när vi har sex. När jag va 15-18 fick jag alltid höra att jag va trång för trång. Dom kom direkt. Sen vid 22-23 års ålder hände nåt, då tog de tid för dom flesta killarna? endel kom inte? men inte tänkt att det har med mig att göra fören nu
    Ja unga killar är ju oftast väldigt snabba. man blir uthålligare med åren.
    Är han grov din nuvarande?
    Det spelar ju in lika mycket som din storlek.
  • Anonym (M)
    Anonym (2016) skrev 2024-04-18 23:11:55 följande:
    Ja unga killar är ju oftast väldigt snabba. man blir uthålligare med åren.
    Är han grov din nuvarande?
    Det spelar ju in lika mycket som din storlek.
    Så svårt att avgöra. Mina tidigare hade väldigt små.. skulle väl säga normal men mer åt de större hållet. 
  • Anonym (2016)
    Anonym (M) skrev 2024-04-18 23:20:52 följande:
    Så svårt att avgöra. Mina tidigare hade väldigt små.. skulle väl säga normal men mer åt de större hållet. 
    Hur är dina muskler då? Kan du knipa bra?
  • Anonym (M)
    Anonym (2016) skrev 2024-04-18 23:24:33 följande:
    Hur är dina muskler då? Kan du knipa bra?
    Problemet är att jag har svårt att bli upphetsad? så använder glidmedel. Jag har knip men hade nog varit bättre om jag va kåt? hört att endel säger att man blir trängre när man är kåt då allt svullnar.. endel säger tvärtom att man blir trängre av att inte vara kåt? så vill inte veta i så fall hur ?stor? jag skulle vara om jag va riktigt kåt? 
  • Anonym (M)

    Jag tränar knipövningar och kniper vid sex? så när killen säger att jag är normal ? så vill jag inte veta vad han skulle tycka om jag inte knep alls 

  • Anonym (2016)
    Anonym (M) skrev 2024-04-18 23:27:41 följande:
    Problemet är att jag har svårt att bli upphetsad? så använder glidmedel. Jag har knip men hade nog varit bättre om jag va kåt? hört att endel säger att man blir trängre när man är kåt då allt svullnar.. endel säger tvärtom att man blir trängre av att inte vara kåt? så vill inte veta i så fall hur ?stor? jag skulle vara om jag va riktigt kåt? 
    jJag hae varit med ganska mångas tjejer och är rätt erfarenhen. Har haft sex med alla storlekar. Men jag har aldrig nånsin varit med nån som inte är skön.
    Om du har bra knip, använd det, då kommer han vara i himlen!
Svar på tråden Tight eller normal