• Anonym (Mammasbäbis)

    Min kille är mammas lilla pojke

    Jag startade dejta en man 30+ blev snabbt kär. Märkte snabbt att han har en bra relation till Mamman och systern.
    Men nu så ser de inte så bra ut utan mer onormalt. 
    Med tiden insåg jag han äter där var dag för att han inte kan/vill laga mat sjäöv och spendera flera timmar hos mamma och syster som är vuxen och flyttat hemifrån 
    När han va sjuk o skulle gå på en lälemedelskur flytta han in till mamman för att få hjälp under tiden av henne med detta.
    Nu inser jag att jag är kär i en man som inte kan ta hand om sig själv:(
    Ändå så svårt att lämna.

  • Svar på tråden Min kille är mammas lilla pojke
  • Anonym (Kaos)

    Detta låter som mitt ex. Förstår av beskrivningen att det inte är han ? men det är helt kört att dejta en mama's boy som är vuxen. Han får ut för mycket av det för att säga upp mammans hönsande. Han plockar russinen ur kakan och du står där med brödet. 

    Är SÅ glad idag att hans morsa inte blev min svärmor. Halleluja!!!!! 

  • Anonym (Mammasbäbis)

    Förstår inte heller varför mamman är ok med detta?. De som hon vill de . Hon ska typ äga honom. 
    Han ska dit varenda dag.
    Hjälper honom med tvätt o sånt med han lever som en liten pojke.

  • Anonym (Kaos)
    Anonym (Mammasbäbis) skrev 2024-04-21 23:38:53 följande:

    Förstår inte heller varför mamman är ok med detta?. De som hon vill de . Hon ska typ äga honom. 
    Han ska dit varenda dag.
    Hjälper honom med tvätt o sånt med han lever som en liten pojke.


    Hon är väldigt ok med detta arrangemang. Hon har sin son i ett järngrepp och har gjort honom bekväm och beroende av hennes omsorg och hon vill alltid vara hans Nr 1.

    Seriöst, dumpa. 
  • Anonym (Kaos)

    Tack TS för att du påminde mig om det jag slipper idag Skål

  • Anonym (JK)

    Låter som mitt yngsta barns pappa.. han bor hos sin mamma nu också och gör nästa inget själv ..hon tvättar och städar åt honom.. tror han lagar mat ibland bara. Vet inte hur han ska ta hand om sonen om han flyttar till egen lägenhet och vill ha honom halva tiden.


    Det var samma sak när vi bodde tillsammans , han förväntade sig att jag skulle göra precis allt, han diskade inte , städade inte , tvättade inte.. han dammsög en eller två gånger när jag hade gjort kejsarsnitt och inte kunde. 


    Ångrar såklart inte att jag fick min son men värre person att ha barn med får man nog leta efter.. Jag tycker iförsej om hans mamma egentligen men hon gör inte sina barn en tjänst när hon gör allt åt dom.. Min mamma har varit likadan med min lillebror som bodde hemma länge innan han flyttade till sin tjej så det är kanske inte så ovanligt tyvärr.

    Skulle rekommendera att ni som dejtar en sån kille lägger benen på ryggen innan det är för sent och ni är ?fast? med honom för livet ..även om vi inte bor tillsammans längre måste vi ju ha med varandra att göra eftersom vi har ett litet barn tillsammans. 

  • Anonym (Lis)

    Att vara tillsammans med honom kan leda till 2 saker. Antingen att hans mamma kommer springande i tid och otid och lägger sig i ert hem, eller att du får ta över mammarollen och göra allt åt honom?
    Han skulle behöva klippa navelsträngen och leva utan att hon hjälper till ett par år innan ni flyttar ihop, då kanske det kan funka.

Svar på tråden Min kille är mammas lilla pojke