Få bort sina uppgifter från Mr Koll
Kanske inte rätt kategori men testar.
Alltså, dessa sidor som delar ut ens privata uppgifter till vem som helst! Jag blir galen!
För ett par år sedan flyttade jag och bytte namn samtidigt, jag var noga med att matcha det så att jag aldrig hann ha nya namnet på gamla adressen eller gamla namnet på nya adressen. En stor anledning är att jag fick barn och har en familjemedlem med allvarligt missbruk som jag verkligen inte vill ha nära mitt barn och vill INTE att denna person ska kunna söka upp mig. Jag har tagit bort alla mina konton från sociala medier och plockat bort tele nr från alla sidor som delar det. Men så kommer j***a Mr Koll som delar både tidigare namn och adresser! Så söker man på mitt gamla namn kommer automatiskt det nya upp. Detta enbart hos Mr Koll. Jag hade också ett väldigt unikt namn vilket tyvärr gör det enklare.
Har försökt kontakta dem för att få bort uppgifterna men noll svar. Eftersom jag inte har något direkt hot mot mig kan jag ju inte heller begära skyddad identitet, och vill verkligen inte ha det heller. Vill bara få bort mina tidigare uppgifter så att de inte kan kopplas till mina nya. Men det är omöjligt eller?