">
Skulle säga dom här tjejerna, här. Felicia B & Sara.
Och absolut inte!.. och bara för att dom är +size kvinnor!
Men dom är ju just det. Kolla självfallet in dom rekommenderas.
För sen, handla.. Ja det kan dom! Hehe.
-Ja, Hur fan säger man annars detta, utan att folk annars tror att man är ute efter att direkt döma dom eller så, vilket jag inte är!
-Känner att jag måste förtydliga det, ska väl inte behövas.. men nu äre så.
Mer så att dom eller någon annan tar illa vid sig är inte min anledning till mitt inlägg- och svar här.
..Och sen att ditt inlägg också i så fall, ts, är jättemodigt när det är vågat idag att prata mer 'Om att man är/ känner sig på något sätt storväxt och det är svårt med att få kläder att passa, inte utan att lätt bli påhoppad. Synd, men så annars är Världen programmerad tyvärr.
I alla fall och hur som helst.. nu blev det värsta ranten, förlåt.
Men jag gillar ändå deras stilar. F&S.
Dom får alltid ihop det när dom handlar kläder, jag förstår inte heller alltid hur dom lyckas, jag har själv skitsvårt att handla till mig själv med, det finns dåligt med stora kläder till killar också (och det ska med sägas, att det i alla fall är det där som jag letar, och ja jag är kille) men nä, så jag får vända mig till Svenska Youtubers mer för att hitta (kläder) ställena som dom sen handlar på, mer för att åka och besöka dom jag själv, butikerna jag också en annan dag dvs. jag får lägga dom på minnet.
Annars ute på stan sen så skyltas det dåligt med egentliga "butiker som säljer annat än, bara säljer, som max, 1-2 XL kläder och inget större.
Vad finns där XXL, nä, Dressmann XL?
Men handen på hjärtat, vilka mer butiker har sen +XL eller något som i sitt namn indikerar på att dom säljer stora storlekar, från 2XL -upp till 9XL.
Genialiskt drag det där om inget annat, bra gjort där Dressmann!
Men finns det sen fler stora kläder affärer, nja inte vad jag vet.. så.
Jag ska avsluta också att säga jag följer gärna denna tråden också för fler tips på vart man kan handla ..för kläder behöver vi ju såklart.
Ha det så bra. Tack. Hej.